Gilbert Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 (endret) LØST! Men lurer du på hvem som fikk en bil, kan du bare lese videre Sjelden jeg spør om css i forumet, så når jeg først gjør det skal det gjøres skikkelig. Lurer fælt på hvorfor boksen i midten - #centercontainer - ikke holder på innholdet. Hvis jeg putter inn en div stopper den ikke før ved kanten av #wrap. Putter jeg derimot en dit inne i #leftcontainer eller #rightcontainer, stopper den av seg selv ved kanten av den aktuelle containeren. html { margin:0px auto 0px auto; } body { height:100%; margin:0px auto 0px auto; } div#header { position:relative; clear:both; margin:0px; width:772px; height:70px; z-index:1; padding:0px; } div#wrap { position:relative; width:774px; margin-top:8px; overflow:hidden; } div#leftcontainer { position:relative; float:left; width:140px; overflow:hidden; text-align:left; } div#centercontainer { float: left; width:478px; margin-left:2px; } div#rightcontainer { position:relative; float:right; width:139px; text-align:left; } div#footer { position:relative; clear:both; z-index:3; width:772px; margin:0px auto 0px auto; margin-top:8px; text-align:center; } <html> <body> <div align="center"> <div id="header"></div> <div id="wrap"> <div id="leftcontainer"></div> <div id="rightcontainer"> </div> <div id="centercontent"> </div> <div style="clear:both; height:1px; width:774px; overflow:auto;"></div> <div id="footer"> </div> </div> </body> </html> Håper virkelig noen kan være behjelpelige; Si gjerne fra om det er andre ting som er overflødig eller nødvendig :-) Endret 4. juni 2005 av fjartan Lenke til kommentar
mikaelandre Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 du mangler ihvertall en </div> for wrap diven. Lenke til kommentar
Gilbert Skrevet 4. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2005 Hups, det var bare i posten min - rettet Lenke til kommentar
DevN Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 I HTML-en kaller du den "centercontent", i CSS-en kaller du den "centercontainer" ... Hmmm?? Lenke til kommentar
Gilbert Skrevet 4. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2005 *vuderer sterkt å kjøpe en Ferrari til DevN og selv ro hangarskipet tilbake til dokk* Tusen takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå