*Magnus* Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Hei! siden jeg fikk meg Zalman 7700b Cu, har jeg hatt problemer med at den bråker ved høye hastigheter.. eller.. kanskje ikke høye... rundt 1500rpm, så begynner den og bråke... det er en slags dure lyd, som om noe er løst.. liksom.. en vibrerende lyd. skal i natt ta et skrujern og stramme til litt... for og se om det er det som er årsakaken.. men hvis den framdeles "vibrerer"/bråker, hva kan være galt ? den funker fint i 1000-1300 rpm. men begynner i 1500... den skal klare og gå til 2400.. så skal ikke være noe probs der.. -takk Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Høres ut som om lageret har gått. Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 4. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2005 Høres ut som om lageret har gått. allerede? etter en uke ? Lenke til kommentar
LaStrada Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Alt kan skje innen dataverden... dessverre Har selv hatt mange vifter som etterhvert har tatt hvelden, og de har oppført seg slik som du beskriver det. Snakk med de du handla kjølern fra. Er jo en garanti-sak dette, for varer skal jo vare over en uke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå