brrah Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 (endret) Ja, jeg har da tenkt til å kjøpe denne barebone PC'en og lurer på hvordan jeg setter i følgende: - Minne, RAM - harddisk - Prosessor, CPU - DVD- spiller Jeg har aldri vært borti Bærbar PC-bygging kun stasjonær så har ingen erfaring, er det overhodet mulig for meg da? Tusen takk for alle svar! Endret 4. juni 2005 av andersø Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Ja, jeg har da tenkt til å kjøpe denne barebone PC'en og lurer på hvordan jeg setter i følgende: - Minne, RAM - harddisk - Prosessor, CPU - DVD- spiller Jeg har aldri vært borti Bærbar PC-bygging kun stasjonær så har ingen erfaring, er det overhodet mulig for meg da? Tusen takk for alle svar! Minne settes som regel i ved å åpne et lite lukk på undersiden av pc-en og setter den inn. Harddisk er jeg usikker på, men er sikkert inni pc-en eller i et lokk fra undersiden. Her må maskinene "demonteres", som regel holder det å ta vekk tastaturet og sette den inn. Det er sjeldent noe vanskelig DVD-spiller er jeg også litt usikker på, men tviler på at det er verre enn at du finner ut når du får pcen. Ligger sikkert et manual på Aopens sider. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 jeg har da tenkt til å kjøpe denne barebone PC'en eg har aldri vært borti Bærbar PC-bygging Du mener altså laptop ? Lenke til kommentar
brrah Skrevet 4. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2005 Ja, det er CPU'en jeg er mest bekymret over altså...:S Lenke til kommentar
israrkhan Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 (endret) En liten guide... Kan være til hjelp hvis du aldri har gjort det før.. Toms hardware Notebook - Do it yourself Building a notebook Endret 4. juni 2005 av neofix Lenke til kommentar
brrah Skrevet 4. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2005 Noen her som har erfaring i dette eller? Spess CPU.. Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Noen her som har erfaring i dette eller? Spess CPU.. Ja, det er lett. CPUen festes på samme måte som på stasjonær nesten. Lenke til kommentar
brrah Skrevet 4. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2005 Da er det bare ett spm til, trådløs kort, finnes det på psdata? Link værsåsnill? Har lett og lett men finner det ikke Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 (endret) Da er det bare ett spm til, trådløs kort, finnes det på psdata? Link værsåsnill? Har lett og lett men finner det ikke http://psdata.no/ps.asp?it=106279&mlevel= Fant det ved å søke etter "mini-pci" Du bør bruke prisguiden for å sjekke hvordan butikk som har ting billigst (bruk frisøk hvis produkt ikke finnes i databasen) Endret 4. juni 2005 av Fredrik Larsen Lenke til kommentar
brrah Skrevet 4. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2005 Men da er det frakt og vettu! Så alt fra ett sted er jo best Men seriøst, det er altså ikke så vansklig med CPU? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Ikke glem tastatur da. Blir kjedelig med en bærbar ut tastatur Syns faktisk tastaturet var det som var vanskeligst å sette på. Mens alt annet er veldig enkelt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå