karinaas Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 C75: Billig design fra Siemens C-serien til Siemens er kjent for å ha få funksjoner og lave priser. Det den derimot kan by på er stil og design som ser flott ut i alle situasjoner. Siemens C75 er for de som ikke stiller de største kravene til funksjonalitet. Les artikkelen her Lenke til kommentar
TMH Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Synes ikke denne ser så aller verst ut. Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 (endret) Var stilig den Endret 4. juni 2005 av ramma_2pac Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Litt for mye sony ericsson over designet syntes jeg vet ikke helt om det er positivt... Lenke til kommentar
gotark Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Det er vel den fineste siemensen jeg har sett på en stund, baksiden var temmelig clean. Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Den var veldig fin. Hvis den blir liggende under 1000lappen blir det et røverkjøp. Lenke til kommentar
genser Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Bedre sent enn aldri... Ser frem til denne mobilen, om den blir billig kan den være et veldig fint alternativ for mange. Håper det blir kjørt noen kampanjer fra operatører med denne. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Fin telefon. Ikke så veldig dårlige spesifikasjoner heller. Lenke til kommentar
robot Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Fin telefon. spesifikasjonene var bra også :-). Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Er vel heller en billig versjon av CX70 enn CX65, men det skiller ikke så mye mellom dem, at det gjør så mye. Hadde bare denne kommet tidligere i år, hadde det spart meg for masse penger... Snufs. Jaja... Fint design på den, ja. Veldig clean, enkelt, veldig fint. Fikk lyst på sånn nå Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 (endret) Er vel heller en billig versjon av CX70 enn CX65, Eller så er det en oppgradering av c65. Endret 5. juni 2005 av SumSar Lenke til kommentar
Shhhh Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Grunnen til at den blir sammenliknet med CX65 er vel likheten funksjonsmessig. Det som er litt rart er at C65 er nevt i det hele tatt. Grunnen til at jeg skal kjøpe den er størrelsen. En glimrende reservetelefon Håper bare den ikke blir treig og full av bugs Lenke til kommentar
Kornelius Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Det var en vakker telefon fra siemens. Denne kan jeg absolutt tenke meg, siden den er liten, har flott design og har gode specs. Lenke til kommentar
Kornelius Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Jeg har ofte ment at problemet til lavpristelefonene til siemens ha vært en kombinasjon av for dårlig skjermtype og oppløsning og dårlig design. Her er det ikke annet å si enn at begge deler er i boks. Da blir det en flott billigtelefon. Lenke til kommentar
simerix Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Jeg har ofte ment at problemet til lavpristelefonene til siemens ha vært en kombinasjon av for dårlig skjermtype og oppløsning og dårlig design. Her er det ikke annet å si enn at begge deler er i boks. Da blir det en flott billigtelefon. Også siemens som står på grensa til nedlegning av mobilavdelinegn. Ikke rart i at de må legge ned, når de har det siste året har pøst på med mobiltelefoner med elendige skjermer, og dårlig funksjonalitet. De gjør akkurat den samme tabben som nokia gjorde. Å lage 100 0000 versjoner av samme mobil. Det har de gjort helt siden de kom med sin CX65. Lenke til kommentar
Kornelius Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Jeg beklager hvis du misforstod den simerix. Jeg mener at dette er en telefon de har klart å overliste hindrene med dårlig skjerm og design. Denne er både vakker og har god skjerm. Lenke til kommentar
molna Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 simerix: på grensa til å legge ned? Nei nei... Siemens vil i morra offentliggjøre sin nye asiatiske partner. Så noen nedleggelse er det ikke snakk om lengre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg