znorko Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 (endret) Hey jeg lurte på om noen vet om en rå ungdoms bil til sånn ca. 20000 som det fins endel trim og styling til blir glad for svar.. liker best sedaner.. skal ikke ha bil før om 3 år men jeg vil vite om dere vet om noen.. Endret 5. juni 2005 av znorko Lenke til kommentar
duste_lie Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 bmw 3-serie e30 er vel alltids en klassisker... volvo 240 og ford sierra også... Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Om tre år får du nok biler som Ford Mondeo, BMW 3-serie, Mercedes E-klasse, Nissan Primera, Opel Vectra, Golf 3, Volvo 740 osv til den prisen. Lenke til kommentar
Mr.Andersen Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Eit bra radiostyrt helikopeter!!!! (Y) Lenke til kommentar
znorko Skrevet 5. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2005 tusen takk for svarene men skjønner ikke no jeg.. det var ikke med denne tittelen jeg la den ut som i går så noen må ha skiftet på den å det var ikke meg.. mener at tilelen var "noe jeg lurer på!?" men men sånn kan det gå. Lenke til kommentar
Ronny M Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 tusen takk for svarene men skjønner ikke no jeg.. det var ikke med denne tittelen jeg la den ut som i går så noen må ha skiftet på den å det var ikke meg.. mener at tilelen var "noe jeg lurer på!?" men men sånn kan det gå. Kanskje en fordel å lese alle postene i din egen tråd så skjønner du litt mer. En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. Har forandret Emnetittel din. Flytter denne til bil og motor-> annet . Passer bedre der. Lenke til kommentar
znorko Skrevet 5. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2005 Kanskje en fordel å lese alle postene i din egen tråd så skjønner du litt mer. jeppers.. så det nå men noen som vet sånn ca. hva en honda civic sedan 91-96mod vil koste om 3 år? Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 De billigste Civic'ene ligger på rundt 30- 40 000 allerede i dag. Så du har god tid å spare på.. Men bilene er jo livsfarlige å krasje med da. Lenke til kommentar
znorko Skrevet 5. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2005 De billigste Civic'ene ligger på rundt 30- 40 000 allerede i dag. Så du har god tid å spare på.. Men bilene er jo livsfarlige å krasje med da. ja.. dette er de bilene jeg har i tankene: volvo 240 (ikke harry) , honda civic (1991-1996mod), ford sierra2 (sedan), vw jetta 2(pappa sinn), bmw (e-30, e-34)... hehe snakker vi erfaring eller? Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Altså. Det er veldig vanskelig å skulle se tre år frem i tid og fortelle om en bil vil være en god ungdomsbil da. Den Jettaen til faren din kan fort ta kvelden for eksempel... Lenke til kommentar
znorko Skrevet 5. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2005 Altså. Det er veldig vanskelig å skulle se tre år frem i tid og fortelle om en bil vil være en god ungdomsbil da. Den Jettaen til faren din kan fort ta kvelden for eksempel... ja det er sant.. Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 BMW E34 burde vel ha en brukbar pris om ca. 3 års tid vel... Litt avhengig av stand, km. og andre "bruksdata" E30 er jo en klassikker allerede, å blir færre og færre av Men Vectra A og B kommer til å ligge rundt der... (noen billige B'er og noen dyre A'er) Lenke til kommentar
znorko Skrevet 5. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2005 BMW E34 burde vel ha en brukbar pris om ca. 3 års tid vel...Litt avhengig av stand, km. og andre "bruksdata" E30 er jo en klassikker allerede, å blir færre og færre av Men Vectra A og B kommer til å ligge rundt der... (noen billige B'er og noen dyre A'er) hmm.. ja får håpe at ikke bil lappen stiger i pris da takk for tipsene Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Lappen har gått opp 2 ganger siden jeg begynte på den... (desember 04 for å slippe trafikalt GK) Men kjørelæreren min sa den ikke kom til å stige noe mer på en stund (som om jeg tror på det?? ) F.eks kjøretime kosta des. 04: 450,- (som om ikke det er nok?) Eks.2 kjøretime kosta 01/03-05: 470,- (gått opp 2 ganger på 3 måneder med andre ord (10kr timen per gang)) Obligatoriske gikk opp 50-100 kroner per gang avhengig av hva det var... Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 få deg en 240, og fiks som min Lenke til kommentar
znorko Skrevet 6. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2005 få deg en 240, og fiks som min fiks sånn som din? synes den så ganske orginal ut jeg men den var rimelig strøken da Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Er i grunn det som er poenget, znorko.. Vil ikke akkurat kalle det rånete Hehe.. Jeg foretrekker uansett å holde den clean og strøken. Har liksom heller ikke fått gjort de store tinga, pga. økonomien. Men ting som har noe å si, kommer snart - dekk og felger og ca. 30mm senking.. Er bittelitt høy og mjuk nå liksom Sorry off-topic. Lenke til kommentar
znorko Skrevet 7. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2005 Er i grunn det som er poenget, znorko.. Vil ikke akkurat kalle det rånete Hehe.. Jeg foretrekker uansett å holde den clean og strøken. Har liksom heller ikke fått gjort de store tinga, pga. økonomien. Men ting som har noe å si, kommer snart - dekk og felger og ca. 30mm senking.. Er bittelitt høy og mjuk nå liksom Sorry off-topic. ok skjønner... det blir rått.. er ikke noen som vil bytte bilen sin mot furian min da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå