SoloNo Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 (endret) Veldig fornøyd selv, men vil ha tilbakemeldinger. tatt med Canon 50mm f1.8 i går kveld ca kl 23:00 (alt annet var så si svart!) Men synes resultatet ble bra. Ca 75% av bildene ble klare resten var ute av fokus, men det regnet forholdsvis mye og det var mye mennesker Anders Endret 4. juni 2005 av SoloNo Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Tror du bør forminske bildene "litt". Lenke til kommentar
agjell Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Digger lyskasterne i bilde 2! Med noe cropping blir det kankje enda bedre. Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 (endret) tøffe bilder... det var tøft at de 5 lyskasterne på bilde 2 lyste ned på en person... Endret 6. juni 2005 av VgaR Lenke til kommentar
Myklebust89 Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 bilde 1 synes jeg bare var et standard konsertbilde, mens bilde 2 ga meg en litt annen følelse. det at lyskasterne lyste ned på nesten bare en person var litt kult, og bildet har en litt dyster stemning som i hvert fall jeg synes er stilig. Lenke til kommentar
zokra Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Nr 2 var et utrolig kult bilde, med litt manupilering i Photoshop så blir det enda bedre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå