El Matador Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 (endret) Ja, som topic sier: Tenkt å modde musen min, Men trenger litt hjelp. Det er en MS Wireless Optical Mouse 2.0. Jeg skal skifte leden inni. Det jeg lurer på: Hvor mange volt er leden inni? Hvor mange MM er den? Jeg har mange slike blå som de selger på Claser'n. 3,2v(eller 3,3v husker ikke helt). 5mm. Passer disse? Det er 2AA batterier på tilsammen 3volt. Går det da? Endret 4. juni 2005 av Zevs_ Lenke til kommentar
Mendel Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Søkte litt på google om din type mus og LED og fant frem til denne siden: http://www.ida.net/users/oe1k/OpticalMouse/ Får håpe det hjelper deg noe I allefall litt info om hvilke LED som funker bra sammen med leseren Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 4. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2005 (endret) Søkte litt på google om din type mus og LED og fant frem til denne siden: http://www.ida.net/users/oe1k/OpticalMouse/ Får håpe det hjelper deg noe I allefall litt info om hvilke LED som funker bra sammen med leseren Tusen takk! Fant ikke den siden under min googlings tur jeg. Skal se om jeg blir noe klokere. Endret 4. juni 2005 av Zevs_ Lenke til kommentar
Mendel Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Fikk nå utrolig lyst til å kjøpe en gul LED og bytte den ut med den røde jeg har i min mus;) Gul virker tydligvis bedre en blå LEDs. Lenke til kommentar
Sgt_Stilongs Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 De LED'ene jeg fikk tilsendt fra Microplex fungerte utmerken i musa mi (MSIE40), så da regner jo jeg med at de fleste LED's gjør det. Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 i min MX500 var det en 5mm LED som passet, jeg tror det er slik på e fleste andre optiske mus oxo... litt off topic: vil det funke med en IR diode i en optisk mus? med tanke på at kameraer osv kan se IR lys, da burde vel oxo leseren i optiske mus oxo se IR... Lenke til kommentar
k-mouse Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Det hadde vært veldig morsomt å teste Skader jo ikke akkurat. Synd jeg ikke har noen slike her og nå da, men hadde jeg hatt det ville jeg nok testet. Jeg ville ha trodd at det funka ganske bra jeg Sensoren ser nok garantert IR-lys og ja. Egentlig er det vel kanskje litt fetere med et ordentlig lys da, men uansett hadde det vært morro bare for å teste. Hmm, fikk lyst til å rappe dioden fra fjernkontrollen min nå Lenke til kommentar
Mendel Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Hvis du ser på den linken jeg anbefalte tidligere kan du se hvilke lys som funker best og dårligst Du finner det nok Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 De LED'ene jeg fikk tilsendt fra Microplex fungerte utmerken i musa mi (MSIE40), så da regner jo jeg med at de fleste LED's gjør det. Hvordan åpner du musen? Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Er det noe problem å sette dem på igjen? blir de løse eller noe sånnt noe? Lenke til kommentar
Sgt_Stilongs Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Er det noe problem å sette dem på igjen? blir de løse eller noe sånnt noe? Ikke noe problem, så lenge du ikke griser til klisteret som er under museføttene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå