edge Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Hallo:) Min far kjøpte for 3 uker siden en 2002 modell Mini Cooper Silver. Den er veldig god å kjøre, men jeg lurte på om det er noen spesielle feil på akkurat denne årsmodelen? Fantastisk drag, og stor stereo Et minus er at den nesten ikke har baksete, og det som er, er ganske ubehagelig.. Men som sagt: Noen som har noe å utsette på denne bilen? -MVH Marcus Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Tror ikke det er noen spesielle feil ved denne årsmodellen, de få jeg kan tenke meg forsvant kort tid etter den ble lansert i 2000. At bilen er liten må man bare venne seg til Det er tross alt en Mini. Som Classic Mini fantast, dyrker jeg den originale og liker ikke den nye så veldig godt. Kan like godt putte halvparten av pengene i en klassisk mini, kjøre inn en Honda V-tec motor og egen ICE så ender du opp med en fetere bil som parkerer en ny Cooper S på motorveien... Lenke til kommentar
duste_lie Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Kul bil, kommer det noen bilder? Jeg har en ting å utsette på det du skrive med "fantastisk drag". Det tror jeg ikke helt på Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Jeg har en ting å utsette på det du skrive med "fantastisk drag". Det tror jeg ikke helt på Det ække dåårlig drag i den nye Minien selv om den ikke veier 600 kilo som den gamle gjorde, eneste jeg har å utsette på er at den ikke begynner å ta ordentlig før rundt 3000rpm... Lenke til kommentar
duste_lie Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 neinei, dårlig drag mener jeg ikke det er. men for å kalle det "fantastisk" så bør man vel klare 0-100 på under 8 er ca min definisjon på fantastisk drag. Men 9,2 er ikke noe å si på med bare 115 hk Lenke til kommentar
edge Skrevet 9. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2005 (endret) neinei, dårlig drag mener jeg ikke det er. men for å kalle det "fantastisk" så bør man vel klare 0-100 på under 8 er ca min definisjon på fantastisk drag. Men 9,2 er ikke noe å si på med bare 115 hk For meg blir "fantastisk drag" noe som er bedre en en 96' lancer diesel med kansje 70 hk.. det er bonebil.. Synes den drar fint jeg.. litt herlig å dra opp til 100 på under 10 sekunder(på lanceren tar det en evighet..) EDIT- Leif kom.. Endret 10. juni 2005 av Marc91 Lenke til kommentar
duste_lie Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 heh, å dra opp til 10 på 10 sekunder tipper jeg selv Lanceren klarer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå