AudunSæther Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 (endret) Sikkerhetsprogrammer? Tja... oppdatert kjerne?! Endret 5. juni 2005 av Izte Lenke til kommentar
Gaute Holmin Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 3Com Gateway med innebygget brannmur: Har ingen operativsystemer hjemme som er utsatt for virus... Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Dualboot Windows XP: - Sygate Personal Firewall Pro - Avast Antivirus - Ad-Aware SE Personal - Spybot S&D - Norton Ghost GNU/Linux: -Ubuntu Hoary 5.04 Har vurdert å installere brannmur i Ubunuten, men har ikke sett noe poeng i det til nå i allefall Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Har en stilig brannmur i Linuxen, det er det hele. Lenke til kommentar
miCro Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 NOD32 Microsoft Antispyware Adaware (bruker det egentlig ikke lenger, da overnevnte program har vist seg å være nok) CCleaner Har i tillegg en innebygd brannmur i routeren min. Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 nod32 + Sygate Personal Firewall Pro + AdAware + Spybot s&d Lenke til kommentar
cyberpet Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 NOD32Microsoft Antispyware Adaware (bruker det egentlig ikke lenger, da overnevnte program har vist seg å være nok) CCleaner Har i tillegg en innebygd brannmur i routeren min. Har nøyaktig det samme Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 NOD32, NAT i routeren, Tune Up utilities pakka med masse fine verktøy, Ad-Aware er det jeg stort sett bruker mest. Lenke til kommentar
Chakl Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 (endret) AntiVirus/Anti-ware Norton System Works 2004 Pro *Nettopp Uninstallert NAV BitDefender 8 Professional Plus *Nettop Installert | Anbefaler det veldig STERKT! Ad-Aware Se 1.06 Pro Spybot Spyware Guard CCleaner masse annet ++ Firewall Routeren Innebygd NAT og Filter Windows Firewall BitDefender 8 Professional Plus Firewall *Nettopp Installert Endret 9. juni 2005 av chakl Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Best å være på den sikre siden.. Er man på den sikre siden hvis man bruker Norton? Jeg bruker: avast! antivirus Sygate Personal Firewall Routeren innebygd NAT og Filter CCleaner Ad-Aware SE Personal Spybot S&D Registry Mechanic Microsoft AntiSpyware + en nettvennlig hjerne Lenke til kommentar
Chakl Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Best å være på den sikre siden.. Er man på den sikre siden hvis man bruker Norton? Jeg bruker: avast! antivirus Sygate Personal Firewall Routeren innebygd NAT og Filter CCleaner Ad-Aware SE Personal Spybot S&D Registry Mechanic Microsoft AntiSpyware + en nettvennlig hjerne Norton er ikke best da, bruker selv BitDefender. Men så lenge du vet hva du gjør, så er det minimalt sjanse for at pcen blir f**** up. Lenke til kommentar
DanielEnrico Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 NOD 32 antivirus www.eset.com Agnitum 2.7 brannmur www.agnitum.com Trojanhunter 4.2(på prøve) http://www.trojanhunter.com/ Ad-aware professional http://www.lavasoftusa.com/software Spyboot search and destroy 1.4 www.safer-networking.org/en/download/ NAT brannmur i ruter. Firefox 1.04 www.mozilla.com Lenke til kommentar
genstian Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 firefox 1.0.4 securetty label og lave rettigheter(ikke program dog). nyeste kernel(det er da sikrere en den gamle) eller så er jeg bak en gentoo boks med securetty label, masse chroot shell, hardened packer og kernel, et antivirus program jeg ikke husker navnet på og et fint firewall program....og proxy Lenke til kommentar
riktig Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Nod32 Sygate firewall Ad-Aware Spybot Router Oppdatert operativsystem Holder i massevis for meg. Lenke til kommentar
l337 Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 - F-Secure - ZoneAlarm - Ad-Aware - Spybot - Opera 7.54 <3 Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Symantec Antivirus med de nyeste definisjoner. Bare jeg som har så lite sikkerhet på maskinen? Lenke til kommentar
miCro Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Symantec Antivirus med de nyeste definisjoner. Bare jeg som har så lite sikkerhet på maskinen? Jupp. Tror faktisk ikke man har lov til å poste her i sikkerhetskategorien om man ikke har minst tre sikkerhetsprogrammer! Lenke til kommentar
genstian Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Symantec Antivirus med de nyeste definisjoner. Bare jeg som har så lite sikkerhet på maskinen? Jupp. Tror faktisk ikke man har lov til å poste her i sikkerhetskategorien om man ikke har minst tre sikkerhetsprogrammer! vel jeg har jo ikke noe jeg ville kalle et program Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå