Ustedalen Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Jeg skal til Egypt nå til uka med han andre i gruppen min. Vi må filme reisen, og sannsynligvis vise den på skoleavsluttningen. Har tenkt å kanskje lage en dokumentar, men om hva? Lenke til kommentar
Musty Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 om egypt kanskje? Hvor skal dere, hvorfor skal dere der, hvor lenge skal dere være der, hva skal dere se? Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 4. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2005 Hvor skal dere, hvorfor skal dere der, hvor lenge skal dere være der, hva skal dere se? Skal til Hughada, skal ditt mest for sol og bading, skal være der i en uke, Skal kanskje til Luxor og se Kongenes Dal. Tenkte kanskje å lage en dokumentar om selve Egypt, Turisme, Islam og Terrorisme... Lenke til kommentar
mediamulti Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Ikke lag det for vanskelig for dere, velg hva dere vill lage film om. En ren reise skildring er greit, sikkert populært minne for alle som er med. Prøv å planlegg filminga mest mulig, et slags manus med hva dere vil ha med. Tenk på målgruppa deres, lag filmen etter det. (lag filmen intresann for andre, vanskelig!) Lykke til. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 5. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2005 Greit, reiser i kveld, og har ennå ikke helt bestemt meg på hvordan vi skal få gjennomført dette. Kan ha med noe lignende Lonely Planet, men er ikke helt sikker på hvordan det er. Er det at vi forteller om alle de forskjellige severdighetene og ting som skjer rundt der? Noen andre tips til hvordan vi kan få dette til å bli litt spennende? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå