FuzzFuet Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Jeg har et PowerColor X800Pro med TV-out! Men, når jeg kobler på TV'en via TV-out kontakten på skermkortet, vises bare bakrunnsbildet jeg har på PC skjermen, når den er slått på. Jeg bruker Catalyst 5.5 driverne! Noen som kan hjelpe meg med og få et normalt bilde på TV'en? Lenke til kommentar
Chizzi_RoXe Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Hei! jeg hadde exact samme problem... har du koblet til både pc skjerm og tv? Viss du kun skal bruke tv så må du kun ha tv ledninga i... ikke skjermen... Mitt tilfelle var at jeg putta i ledninga etterpå og da gikk jo denne på vga allikevell ;D Lenke til kommentar
FuzzFuet Skrevet 4. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2005 Jeg bruker en LCD skjerm som kjøret på VGA og TV'en som er koblet til i TV-out! Jeg kan prøve det du sa/skreiv! Bare vent i 10 min! problemet er på en anna PC! Lenke til kommentar
FuzzFuet Skrevet 4. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2005 Jepp, det funka bra det Takker Chizzi_RoXe Men hvorfor kan jeg ikke bruke begge skjermene samtidig? Lenke til kommentar
Knugo Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Slå på kinovisning i menyen, overlegg. Lenke til kommentar
FuzzFuet Skrevet 4. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2005 Hvor er menyen "overlegg"? Lenke til kommentar
FuzzFuet Skrevet 5. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2005 Ingen som vet hvor menyen "overlegg" er slik at jeg kan bruke begge skjermene samtidig! Lenke til kommentar
T2T Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 klikk høyre museknapp, når du er på skrivebord-->egenskaper-->innstillinger -->avansert. øverst i høyre hjørnet er overlegg Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Herregud, dette er jo ikke noe problem, det er slik extended desktop fungerer.. Lenke til kommentar
FuzzFuet Skrevet 5. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2005 Får bare vist fanekortene:Generelt Kort Feilsøking Fargebehandling Ikke noe "Overlegg" ting! Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Har du ikke lagt inn driverne til skjermkortet ditt? Du skal merke hovedskjermen din, og ikke tv'en når du trykker "avansert" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå