Josefin Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Dette temaet er jeg sikker å at alle har liggende på datan. send inn! Ny som jeg er har jeg selvfølgelig tatt endel =) Lenke til kommentar
Josefin Skrevet 4. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2005 denne liker jeg egenlig veldig godt, men det er for uskarpt i forgrunnen.. Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Fine bilde Josefin. Likte spesielt det siste. Det hadde fine friske farger. Synd at ikke hele det fremste bladet var i fokus... Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Veldig pene farger! Effekten av dråpene var vel ikke helt optimal, men om jeg må velge en favoritt blir det nok nr. 2... Lenke til kommentar
jonnyloe Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Flotte bilder Josefin. + for fargene + for tema + for å ha sett motivene - for uskarphet. Med større f-tall på blenderen og lengre lukkertid, eller ved å gå lengre unna motivet og zoomet mere inn, kunne noe av uskarpheten vært fjernet, kanskje med signifikant virkning på bilde 1. Likte bilde 1 best totalt sett, men bilde 3 har en herlig farvekombinasjon. Hva slags utstyr har du brukt? JL Lenke til kommentar
Josefin Skrevet 12. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2005 takk for detaljert og hjelpsom respons. Jeg har nettop fått nytt kamera og har ikke rukket eksprimentere så mye enda, så de bildene som blir mest er mest flaks Jeg har Canon EOS 300D med en 18-55 mm linse. pga, linsen hadde jeg desverre ikke mulighet til å gå lenger unna. takk igjen Lenke til kommentar
F828 Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Likte det første veldig godt. Den grenen i bakrunnen sammen med fine varme farger på bladene gjorde bildet for meg. De andre er innafor de også, men mer ordinære i mine øyne. F828 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå