Gå til innhold

Trenger 2 stk. 120mm vifter

Anbefalte innlegg

Hallo!

I mitt Thermaltake SViking fulgte det med 2 120mm's-vifter, men disse synes jeg dtøyer alt for mye. Jeg trenger altså tips til et par meget støysvake vifter som i tillegg kan dytte endel luft. Kravene er at jeg må kunne koble vifta til strømforsyninga som sitter i kabinettet. De må mao ha 2-pins-tilkobling.

Takk på forhånd!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror ikke det er annet enn Thermaltake vifter som har tilkobling til den viftestyringen...

Ser ikke for meg at det er noe problem å ta pluggen fra en av viftene du har og skjøte denne på en ny vifte, så det kan jo være et alternativ om du føler for å gjøre litt tilpassing på egenhånd. Selv om kabelen fra vifta er helt svart ser du hvilken side rød og sort skal stå på når du sjekker kabelen som kommer fra viftestyringen. Regner med dette skal fungere greit, men jeg har ikke prøvd det og kan derfor ikke garantere noe.

Kjøpte forøvrig samme kabinett selv nylig, og byttet ut viftene med to Papst 26dB vifter uten å ha testet TT sine. Papst'ene ble koblet til en Zalman viftestyring, så jeg har aldri testet viftestyringen i døren heller...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...