raakken Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Hei Har får tak i noe pink floyd/roger waters, som jeg er usikker på hva er. Har ikke funnet ut om det er bootleg eller tribute(har ikke hørt den....) Men har følgende info om den: Jeg søkte på Roger Waters og fikk opp: Pink Floyd-Live-Iron Butterfly,Roger Waters,Queen, Jefferson Airplane Starship,Metallica(rare rock) Kan noen pink floyd nerder( ) hjelpe meg med dette? takk Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Roger Waters var medlem i pink floyd, og har gitt ut flere solo album. men hva du mener med dette: Jeg søkte på Roger Waters og fikk opp:Pink Floyd-Live-Iron Butterfly,Roger Waters,Queen, Jefferson Airplane Starship,Metallica(rare rock) Skjønner jeg ikke helt ? har du søkt på google etter roger waters, eller ? Her har du uansett litt mer informasjon : http://www.geocities.com/lyrics_archive/pink_floyd/ http://www.pinkfloydonline.com/history.html Lenke til kommentar
raakken Skrevet 4. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2005 visst du leser det andre... Men, kansjke det var for vanskelig å forstså for noen, da skal jeg prøve å gjøre det mer klart. Dette er et album som kom opp da jeg lette etter roger waters album, som det står på forrige post, så er dette et pink floyd album(det er dette jeg lurer på) som er live, kanskje en tribute.... Altså: pink floyd - live Eneste infoen jeg har, pluss de artistene som står nevnt Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Hørte jeg : *laste ned musikk via kazaa* Kan vel f.eks være pink floyd - live in berlin ? er jo helt håpløst å finne ut hvilken sang ut fra de stikkordene du kommer med. De har vel og spilt live ett par ganger i løpet av de årene, så det kan nesten være hva som helst. Er jo bare å høre på sangen, skriv ned noen linjer av teksten å søke etter det på google, så får du kanskje treff... Lenke til kommentar
raakken Skrevet 4. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2005 Hørte jeg : *laste ned musikk via kazaa* Nei, det er ikke lov til å oppfordre til piratvirksomhet, så du hørte ikke det. Og det er ikke en sang, men et album, men du skal ha takk for hjelpen... Andre som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Og det er ikke en sang, men et album, men du skal ha takk for hjelpen...Andre som kan hjelpe meg? Hvis du tar deg tid til å se gjennom hva de har gitt ut kan du finne ut hva det er, men søkeord fra f.eks kazaa o.l. (hva det nå enn kan være) har ingen sammenheng med hva det egentlig inneholder. Og når det gjelder kommentaren din ang piratkopiering er det ingen som har oppfordret til å kopiere noe som helst her, så det er vel ingen vits å nevne engang... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå