HolgerL Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Hva betyr det når det står "Nvida GeForce 2 mx 400 126 mb" (f. eks.) Hva betyr mb når det gjelder skjermkort? Oh my, noob alert. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Ja, jeg lurer nå veldig på hva millibit er selv Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Den... Nei, jeg skjønte den ikke. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Vi bør vel ha såpass høyt under tak her i huset at noen "noobs" stikker innom av og til eller ? Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Hmm... Ja, nå kommer vel moralprekenen... *må... holde... det... i g j e n .....* Alle har vært n00b en eller annen gang! Damnit, sorry folkens, klarte ikke å holde meg! Lenke til kommentar
-¤Zen¤- Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 (endret) Hva betyr det når det står "Nvida GeForce 2 mx 400 126 mb" (f. eks.) Hva betyr mb når det gjelder skjermkort? Oh my, noob alert. skal vel være 128mb mb = motherboard compatible Altså det passer på hovedkort med socket 128 Endret 4. juni 2005 av -¤Zen¤- Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 5. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2005 (endret) Det er rett og slett feil, -¤Zen¤-. Å finne på sine egne "fakta" er noe forumet ikke ser positivt på. Endret 5. juni 2005 av HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
-¤Zen¤- Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Da kan det ikke være mye positivt igjen på forumet. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 skal vel være 128mb mb = motherboard compatible Altså det passer på hovedkort med socket 128 (^^,) Lenke til kommentar
immo Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Hva betyr det når det står "Nvida GeForce 2 mx 400 126 mb" (f. eks.) Dette betyr at du må kjøpe nytt skjermkort.. Hva betyr mb når det gjelder skjermkort? mb betyr lite når det kommer til skjermkort.. Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Hva betyr det når det står "Nvida GeForce 2 mx 400 126 mb" (f. eks.) Dette betyr at du må kjøpe nytt skjermkort.. Der kom gullkornet! Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Hva betyr det når det står "Nvida GeForce 2 mx 400 126 mb" (f. eks.) Dette betyr at du må kjøpe nytt skjermkort.. Der kom gullkornet! genialt immo Lenke til kommentar
-¤Zen¤- Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Hva betyr det når det står "Nvida GeForce 2 mx 400 126 mb" (f. eks.) Dette betyr at du må kjøpe nytt skjermkort.. Mobber du Geforce 2 så mobber du Rage PRO Turbo 8mb kortet mitt også Lenke til kommentar
immo Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Mobber du Geforce 2 så mobber du Rage PRO Turbo 8mb kortet mitt også icon2.gif Ja for det spiller du med :!: Lenke til kommentar
-¤Zen¤- Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Nei, har det på PC'n til mamma. På min PC som jeg spiller med så har jeg et Gainward Geforce 6800GT GS PWNED Lenke til kommentar
immo Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 (endret) Yeah dude! ..hmm, det er faktisk det samme som mitt første grafikkort! 8mb (millibit?), 2x agp og greier.. noe anna enn de stakkars kompisa med pci Endret 5. juni 2005 av immo Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 (endret) Hmm... Ja, nå kommer vel moralprekenen... *må... holde... det... i g j e n .....* Alle har vært n00b en eller annen gang! Damnit, sorry folkens, klarte ikke å holde meg! Ikkje eg! Eg har det medfødt! ahhh ! n000bs Når eg var liten klipte eg av støpsel på lamper og radioer osv osv... Dette har mamma fortalt, eg hugser det ikkje sjølv, da kan man sei at man har vore intresert i ledninger og sånn tektnisk lenge... edit: er vel støpsel og ikkje stikkontakt som er på lamper osv... mhm. Endret 6. juni 2005 av Cornel Lenke til kommentar
-¤Zen¤- Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Hmm... Ja, nå kommer vel moralprekenen... *må... holde... det... i g j e n .....* Alle har vært n00b en eller annen gang! Damnit, sorry folkens, klarte ikke å holde meg! Ikkje eg! Eg har det medfødt! ahhh ! n000bs Når eg var liten klipte eg av støpsel på lamper og radioer osv osv... Dette har mamma fortalt, eg hugser det ikkje sjølv, da kan man sei at man har vore intresert i ledninger og sånn tektnisk lenge... edit: er vel støpsel og ikkje stikkontakt som er på lamper osv... mhm. Kanskje du ikke husker det fordi du ble så skadet i hodet av alle de støtene Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Han ble sikkert det ja.. heeeh... husker DU noke fra du var heilt liten? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå