bujk Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 (endret) http://bruktmarked.amobil.no/annonse.php?a=19948 <---- Tok en kjapp titt på bruktmarkedet og fant denne..... Endret 4. juni 2005 av bujk Lenke til kommentar
Zippio Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 hahahahaha... da får kamera mobil ny mening hahaha Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 hehe. det var genialt! helt rå. fikk en god latter nå Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 bwhehehe festa med strikk :!: Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Utrolig hva folk kan gjøre :!: Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 super bra nokia med kamera!!4,1 mp hahahaha Lenke til kommentar
Erren Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Haha! :!: Så genialt! Beste kameramobilen her til lands! :!: Lurer på hvem som kjøper den :!: Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Jeg sa jeg gav han 50 kr for den. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Jeg sa jeg gav han 50 kr for den. Si ifra hva han svarer Lenke til kommentar
Eirik-h Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Haha. Konge. Ekke så dum han der....... Lenke til kommentar
Holtemann Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Han har fått slakt på karakterene fra før av da, for å faktisk ha SOLGT (Per definisjon: Tatt penger, eller midler for) piratkopiert programvare, så han er sikkert dønn seriøs han, heheh.. Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Denne må jeg bare ha :!: Tror dere noen kommer til å kjøpe den? Lenke til kommentar
siggn Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 (endret) skakke se bort i fra det,men hvis han til slutt selger for en femtilapp eller no. å han tilfeldigvis bor nærme meg. så kjøper jeg den, kamera er da alltids greit å ha. mobilen er jo bare noe drit, bestefaren min har sånn (5110) Endret 4. juni 2005 av siggn Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 skakke se bort i fra det,men hvis han til slutt selger for en femtilapp eller no. å han tilfeldigvis bor nærme meg. så kjøper jeg den, kamera er da alltids greit å ha. mobilen er jo bare noe drit, bestefaren min har sånn (5110) drit og drit eneste telefonen nokia har laget som enda holder. Sjelden såpass kvalitet fra finnene nå for tiden Lenke til kommentar
rag-fo Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 skakke se bort i fra det,men hvis han til slutt selger for en femtilapp eller no. å han tilfeldigvis bor nærme meg. så kjøper jeg den, kamera er da alltids greit å ha. mobilen er jo bare noe drit, bestefaren min har sånn (5110) Er telefonen bare drit? Telefonen er vel faktisk den beste Nokia noen sinne har laget.... Og kameraet er sikkert mye bedre enn de fleste på mobil, he he. Lenke til kommentar
siggn Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 ja per i dag. ville jeg sagt at mobilen ikke helt infridde de flestes ønsker, men på den tiden den kom, så var den jo kongen over alle. enig i det. å sant som du sier. den har holdt ut jævli lenge Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 De gamle Nokiaene er jo helt knall! Jeg hadde en Nokia 6110 kjøpt ny i '98 som min farmor bruker daglig den dag i dag. Hvis min 6230 fortsatt er i live om 7 år skal du få en tusenlapp av meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå