Gjest Slettet+5432143541 Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 (endret) Cs 1.6 har jeg fått et rart problem med.. jeg får bare 70 i fps der.. vanligvis får jeg 99-100.(HAr tatt fps_max 101) Dette er mine Specs: AMD Athlon CP 3000+ 2,16GHz 1,50 GB RAM ATI Radeon X800XT PE HK:? Jeg har lastet ned alle nødvendige updates til skjermkortet også, men jeg lurer på om dere vet noen "triks" for å få en dugelig fps i slike spill som cs og cs:source(Uten at kvaliteten blir såre dårlig) Legger til enda et problem som jeg har hatt helt siden jeg har hatt denne datamaskinen og det er et usb-problem. Hver gang jeg setter inn usb av noe slag så får jeg fram bare "Ukjent enhet" Dette vil jeg tro er hovedkortet sitt feil siden jeg har formatert og innstallert xp på nytt uten suksess. Vet dere kansje hva slags hovedkort som kan forårsake et slikt problem? Et annet problem er at jeg ikk har peiling hva slags hovedkort det er siden vi fikk det levert av en gjennom jobben.. Takk på forhånd, Kay S Endret 4. juni 2005 av Slettet+5432143541 Lenke til kommentar
aybih Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 hei! kan vær det att du har på vertical sync på skjermkortet, vist du har det so "låser" fpsen seg til 60/70fps. ta det av so skal det funke Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5432143541 Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Vet du hva? Du hadde rett! :!: 1. Hvis du har to skjermer ikke ta fram winampen på den andre da går fps ned. 2. Jeg tok vekk alle skins fra cs 1.6 og da funket det perfekt 3. Gikk på avanserte instillinger på egenskaper på skjerm og laget egne instillinger der Vertikal sync var tvunget til "AV". Det funket har nå 99-100fps hele tiden ! Tusen takk for hjelpen Dere på hardware.no er topp! Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 det er ikke alltid det er bedre å ta av vertical sync da Lenke til kommentar
aybih Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 (endret) kanskje ikke. vær sinn smak. hva er fordelen med vsync på foresten? Endret 5. juni 2005 av aybih Lenke til kommentar
Elgvenn2 Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Når vsync er på, vil det si at hvert bilde som kommer fra skjermkortet "treffer" en oppdateringssyklus i skjermen. Bildet blir i teorien "riktigere" når vsync=på. Lenke til kommentar
aybih Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 men resulterer i lavere fps. ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå