Fannster Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Noen som vet hvordan man redigerer mp3-spillelisten på N6230i?? Skulle gjerne ha slettet ringelydene som også legger seg der ... Mvh. F. Lenke til kommentar
Klorin Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Du lager nye spillelister med det musikk-overføringsprogrammet som følger med Nokia PC-Suite. Først lager du ny spilleliste, legger til sanger i den spille-listen og så overfører du hele greia over til tlf. Da kommer den opp som en egen ny spille-liste på tlf. Lenke til kommentar
St Thicket Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Jeg har prøvd å først lage en spilleliste med feks winamp, for så å overføre den til telefonen med det orginale porgrammet, men ringetonene er der fremdeles. For meg virker det umulig å unngå ringelydene. Lenke til kommentar
Klorin Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Jeg har prøvd å først lage en spilleliste med feks winamp, for så å overføre den til telefonen med det orginale porgrammet, men ringetonene er der fremdeles. For meg virker det umulig å unngå ringelydene. Lag spillelisten i Nokia PC-Suite så blir ikke ringetonene med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå