Darx* Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Jeg oppdaget et problem for noen dager siden. Pcen har blitt utrlolig treig når jeg gjør følgende ting uten grunn: -Flytter filer fra en plass til annen (gikk på under sekunder før) -Åpner Media filer med winamp (alt fra musikk til video) -Åpner winamp Jeg bruker følgende programmer for sikkerhet: -Norman anti virus og brannmur (Oppdatert) -Ad Aware personal SE (Opdatert) Ingen av programmene finner feil som kan gjøre ting til å gå treigere. Altså 0 Spyware og 0 virus. Hva har skjedd? Maskinen tenker også veldig mye når det ikke skjer noe. Dette tror jeg er årsaken, altså at noen programmer kjører i bakgrunnen. Takk for svar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5432143541 Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 (endret) Hmm.. da jeg lastet ned oppdateringen av Winamp så klikka winampen totalt og tok 99% av cpu ved film og musikkspilling.. ble også et problem å spille de av på nr.2 skjermen min i fullskjerm.. gikk da over til winamp 5.8 igjen og alt fungerte ! Endret 4. juni 2005 av Slettet+5432143541 Lenke til kommentar
Darx* Skrevet 5. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2005 Kan du gi med en link? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå