RRhoads Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Skal kjøpe ny PC i slutten av måneden. Jeg skal beholde skjermen hadde jeg tenkt, men problemet er at den bare har VGA inngang.. De nye skjermkortene har bare DVI utgang. Finnes det noen adapter for dette? Lenke til kommentar
Loke-- Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 det følger meg sånn adapter på de fleste kort! Lenke til kommentar
Musty Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 de aller fleste skjermkort har vel fremdeles BÅDE dvi og vga vel? Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 ikke det jeg har kjøpt nå, det har 2x DVI, men så er det jo et PCIex kort også, ikke at det har noe med saken å gjøre da, men men men det fulgte med adapter så det er ikke noe problem Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 De fleste skjermkort har DVI-I utganger, som kan brukes både analogt og digitalt. Det følger som regel med overgang til d-sub (VGA), men det kan jo være greit å sjekke opp før man kjøper kortet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå