Gå til innhold

Vår kjære John Arne Riise eller?


Bogan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal stille meg, men synes mange her har en litt vel inngrodd innstilling. Skikkelig typisk norsk å ikke unne noen suksess, og enda mer typisk norsk å se ned på mennesker med god selvtillitt.

HAHA! Det er bare fordi du nesten er i slekt med mannen det :green:

:D

 

 

Nope, er nok ikke det. Og jeg er ikke uenig i at han er en tulling til tider, jeg bare synes det blir litt vel mye halv-misunnelse ute og går her. Uansett hvem det måtte være, om det så er Dan Børge Akerø eller John Arne Riise, så fortjener de fleste som stiller opp i Se&Hør å behandles med hvert jævla torturedskap i hele Nord-Korea.

 

Moren er forresten et artig tilfelle.

Endret av HalTan
Lenke til kommentar

Jeg føler denne tråden er så typisk for Norge som det er mulig. Noen, i denne situasjonen John Arne Riise, gjør det stor og lever livet og "vi" rakker ned på han og er misunnelige. I tillegg virker det som om det er inn å mislike Riise når man ser på svarene i denne tråden.

 

At folk som kjenner mannen uttaler seg, helt greit, men å hate en kar for å posere i Se & Hør... hjernedødt!

Lenke til kommentar
er misunnelige.

Jeg ville aldri hatt hans liv!

 

Typisk norsk eller in eller hva du kaller det. Mannen gjør meg kvalm og jeg tåler ikke trynet på han... Er ikke værre en det. Er virkelig glad jeg ikke kjenner han og omgås han for da hadde det blitt et problem.

Lenke til kommentar
er misunnelige.

Jeg ville aldri hatt hans liv!

 

Typisk norsk eller in eller hva du kaller det. Mannen gjør meg kvalm og jeg tåler ikke trynet på han... Er ikke værre en det. Er virkelig glad jeg ikke kjenner han og omgås han for da hadde det blitt et problem.

"Er virkelig glad jeg ikke kjenner han og omgås han for da hadde det blitt et problem."

 

Og på dette grunnlaget uttaler du deg om ham ?? :-) Godt å se at du vet hva du snakker om....

Lenke til kommentar
er misunnelige.

Jeg ville aldri hatt hans liv!

 

Typisk norsk eller in eller hva du kaller det. Mannen gjør meg kvalm og jeg tåler ikke trynet på han... Er ikke værre en det. Er virkelig glad jeg ikke kjenner han og omgås han for da hadde det blitt et problem.

"Er virkelig glad jeg ikke kjenner han og omgås han for da hadde det blitt et problem."

 

Og på dette grunnlaget uttaler du deg om ham ?? :-) Godt å se at du vet hva du snakker om....

Ikke prøv å drit ut argumentene mine med noe så syltynnt og håpløst.

 

Hadde jeg kjennt han personlig eller ufrivillig måtte omgått han er da faen meg ikke noe som motsier å vite nok om han til å ikke like han... Jeg vet utmerket godt hva jeg snakker om på samme måte som du ikke trenger spise eplet når du ser det er råttent.

 

Riise eller sytepeisene her?

 

Virkelig håpløst sagt! For at jeg i heletatt skal gidde komentere det så skriv litt mer grundig det der. for det er bare piss!

Lenke til kommentar
Jeg føler denne tråden er så typisk for Norge som det er mulig. Noen, i denne situasjonen John Arne Riise, gjør det stor og lever livet og "vi" rakker ned på han og er misunnelige. I tillegg virker det som om det er inn å mislike Riise når man ser på svarene i denne tråden.

 

At folk som kjenner mannen uttaler seg, helt greit, men å hate en kar for å posere i Se & Hør... hjernedødt!

Det er lov å leve livet med millionene man har, kjøpe all verdens biler etc, og likevel være godt likt, men man trenger ikke si, "jeg vant Champions league for Norge" og "Hele Norge synger mitt navn", allikevel.

Lenke til kommentar
hva med å prøve å sette seg inn i livet hans da.. han har mye penger, er berømt, spiller god fotball (stort sett) osv..

 

 

litt hissig i dag eller bogan? :roll:

Ja har en nokså drålig dag i dag... Ikke meningen å være frekk eller noe...

 

Eneste er bare at jeg ikke liker han eller måten han oppfører seg på. Værre er det ikke. Og tro meg jeg er ikke missunnelig på han!

Lenke til kommentar
Ikke prøv å drit ut argumentene mine med noe så syltynnt og håpløst.

 

 

 

Du kjenner han kun gjennom gjennom media, ingenting annet. Så ikke anklag andre for og komme med "syltynne" argumenter. For dine "jeg liker han ikke" holder heller ikke mål.

Lenke til kommentar
Ikke prøv å drit ut argumentene mine med noe så syltynnt og håpløst.

 

 

 

Du kjenner han kun gjennom gjennom media, ingenting annet. Så ikke anklag andre for og komme med "syltynne" argumenter. For dine "jeg liker han ikke" holder heller ikke mål.

holder ikke mål ti lhva?

 

De holder mer enn nok mål til min egne personlige mening!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...