user1 Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Tenkte jeg skulle få kjøpt skjermkort. Tenkte på GF6800 ultra 256mb ram, koster vel 3500kr - 4000kr. Jeg lurer på om det kommer noe nytt snart, som overgår GF6800 ultra. Vet ikke helt om jeg har lyst å bruke så mye som 3500kr på et skjermkort hvis det kommer noe som er mye bedre om ikke så altfor lenge. Har ikke følgt med så mye på hardware fronten i de siste årene. Hvordan er det med PCIe? Noe vits å satse på det nå eller skal jeg gå for AGP? Lenke til kommentar
WorldWideWeb Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 hva støtter hovetkorte ditt da av pci-ex eller AGP. Kanskje du hadde tenkt å kjøpe et nytt hovedkort også? Lenke til kommentar
user1 Skrevet 4. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2005 Nja.. tenkte kanskje å kjøpe et hovedkort som har både PCIe og AGP. Men kommer det noe nytt innen skjermkort snart som er mye bedre enn det som er tilgjengelig i dag? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Jeg tror det kommer en ny generasjon med skjermkort ganske snart. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 men sånn ville man kunne tenke leeenge.. "kanskje ATI har noe rått som slippes snart ?!" Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 (endret) både nVidia og ATi kommer vel med en ny generasjon grafikk kort om ikke så fryktelig lenge.. men hvordan tilgjengeligheten og prisen blir i det de kommer i nettbutikkene spørs.. husker sist sommer da X800pro kom, det var jo nesten ingen som hadde det inne før det hadde gått flere måneder, de gikk unna med en gang de kom inn Endret 4. juni 2005 av Freeman84 Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 men sånn ville man kunne tenke leeenge.. "kanskje ATI har noe rått som slippes snart ?!" Ja slik er det mange som tenker. Nå har jeg hørt at det skal komme ny generasjon i løpet av 2 måneder(?). Lenke til kommentar
apwr Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Nja.. tenkte kanskje å kjøpe et hovedkort som har både PCIe og AGP. Det finnes ingen hovedkort med støtte for både PCIe og AGP. Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Nja.. tenkte kanskje å kjøpe et hovedkort som har både PCIe og AGP. Det finnes ingen hovedkort med støtte for både PCIe og AGP. Jo det gjør det,men de er elendige. Sjekk her. Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 MSI har også et hovedkort, for Socket 754, K8N Neo3. Lenke til kommentar
user1 Skrevet 5. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2005 (endret) men sånn ville man kunne tenke leeenge.. "kanskje ATI har noe rått som slippes snart ?!" Ja, det er sant. Da får man aldri kjøpt noe hvis man skal vente å vente hehe. Men det var ikke sånn jeg tenkte. Det er jo en stund siden GF6 kom ut f.eks og derfor lurte jeg på om det kom noe nytt rett rundt hjørnet. Hørte at GF7 er under utvikling, men det blir for lenge å vente på for meg. Takk for alle svarene Endret 5. juni 2005 av user1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå