Klekkus Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 (endret) Her er resultatet av mit mod Så ka dok syns? EDIT: Oppdatert bilde Endret 7. juni 2005 av Klikka_bZerk Lenke til kommentar
Mikkel87 Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 så jævlig smuud ut..hva har du gjort med det? og hva var utgangspunktet? Lenke til kommentar
MagE Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Hva har du gjort? Googlet det og orginalen minner mistenkligt mye på det du viser nå. Lenke til kommentar
kverna Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=LSCS602SERD ser ikke ut som du har gjordt mer enn å skrudd av lyset i rommet da.. men fortell hva du har gjordt Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Enig, men alikevel ser det jo shteiley ut! Selv om jeg ikke er så glad i det og flere lignende kabinetter.. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 5. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2005 (endret) Har montert uv lys UV ATA kabler UV Floppy kabler Skal kjøpe vifter og få en som jeg kjenner som er kunstner til å tegne flammer med uv tusj på døra Edit: Beklager at det ble så dårlig bilde skal prøve å få et nytt Endret 7. juni 2005 av Klikka_bZerk Lenke til kommentar
Mendel Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Kan dette kvalifiseres som Case-mod? Å sette lys inn i et kabinett er jo ikke akkurat case-mod. Men det ser bra ut Stå på Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Heeelt enig med Meendel, men det kan jo bli tøft med ordentlig fine UV-flammer! Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Alienware klone Så tøft ut med uvlys og lignende. Er ikke fullt så glad i sånne ferdigstyla kabinett, bedre å gjøre det selv . Men alle har ikke tid til casemodding og den slags. Greit kabinett på LAN ihvertfall Lenke til kommentar
Porsta Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Jeg liker ikke helt det kabinettet... Du har ikke gjørt så mye da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå