Skurupu Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Jeg har nettopp ladet ferdi min mye telefon, K700i. Jeg har brukt litt tid på å sette meg inn i hvordan telefonen fungerer nå. Men jeg aner ikke hvordan jeg overfører MP3 fra PCen min til mobiltelefonen. Hvis det i det hele tatt er mulig da. Men jeg må vell uansett ha noen kabler av noe slag. Det følgte ikke med noen kabler, så dette må jeg kanskje kjøpe ved siden av. Som det kanskje koimmer frem er jeg veldig ny på mobiler. Takker for all hjelp. Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Bare å kjøpe seg en blåtann adapter det (bluetooth) til PC'n. Da kan man overføre det meste. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 4. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2005 (endret) Hva med denne? Endret 4. juni 2005 av Skurupu Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Jeg vet det finnes klasse I og klasse II på de bluetooth adapterne. Men jeg vet ikke hva forskjellen er. Selv lånte jeg adapter for å prøve, vet ikke hvilken type det er. Men jeg tror det skal virke, virket iallefall greit her Lenke til kommentar
covah Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Klasse II er det vanligste. Dvs. at det er 10 m rekkevidde. Sågodt som alle telefoner bruker dette (tror Z1010 er den eneste med Klasse I). Klasse I gir 100 m rekkevidde. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 5. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2005 Så det adapteret jeg linket til skal fungere greit? Jeg tok tross alt det billigste jeg fant. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå