nree Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 (endret) B|Real, ser du har blitt moderator igjen Kan du skrive litt om hva dette handler om i første post + endre topic (kår???) 2. Bruk emnefeltet godt. Ellers, ganske mange fine katter (ikkje puser. trodde de handlet om PSUer (med skrivefeil i topic( ) Endret 4. juni 2005 av goggen90 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2005 Kan du skrive litt om hva dette handler om i første post +endre topic (kår???) 2. Bruk emnefeltet godt. Ellers, ganske mange fine katter (ikkje puser. trodde de handlet om PSUer (med skrivefeil i topic( ) Erm, nei...og takk, men jeg vet emne-driten. Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 "Den søteste pusen"? Ser verken meg eller fredrikrb der jeg Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Å hvor lenge skal men sitte å kåre den søteste pusen da? Ja de var søte men hvem lager noe slikt. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Kan du skrive litt om hva dette handler om i første post +endre topic (kår???) 2. Bruk emnefeltet godt. Emnetittelen er jo helt fin den! Kort og grei, samtidig som den er informativ. Ta deg en bolle. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 "Den søteste pusen"? Ser verken meg eller fredrikrb der jeg Ikke jeg heller. Åff kårs, vi trenger jo ingen kåring på hvem som er søtest. Alle vet jo det er meg. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Jeg er den søteste pusen her Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Jeg er den søteste pusen her Nei! Meg!!! Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 (endret) Jeg er den søteste pusen her Nei! Meg!!! Ikke tull, nå! Alle vet jo at jeg er den søteste pusen her? EDIT: Beklager meget for Off-Topic. Jeg skammer meg. Endret 4. juni 2005 av DiskSpace10GB Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Jeg er den søteste pusen her Nei! Meg!!! Ikke tull, nå! Alle vet jo at jeg er den søteste pusen her? EDIT: Beklager meget for Off-Topic. Jeg skammer meg. Tas her! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå