Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jente ble sur på mg, fordi jeg ikke kom mg på fest

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nå behøver man da ikke dele resten av livet med noen om man drar på fest sammen heller da?

Klokka har blitt mange, kom du deg avgårde Tøbbi? Håper ikke på svar før i morgen

Ikke F!

Ble hjemme jeg. Så får vi se hva tiden vil bringe!

Lenke til kommentar

hehe.. altså.. for å si det sånn som det er.. hvorfor gidde å la ett surt kvinnfolk herse med deg?

har en kammerat som hadde det på akkuratt samme måten med forrige dama hans.. han kunne ikke planlegge noen ting i det hele tatt pågrunn av dama.. om han hadde planer en dag og dama plutselig fikk en annen ide så hadde han valget mellom å bli med henne, eller få kjeft som f**n.. de kranglet hver eneste dag... og hun vant diskusjonene hver gang fordi hun ga aldri opp, og herset med han absolutt hele tiden..

bare sier ifra.. hold deg langt vekke.. er ihvertfall min anbefaling..

Lenke til kommentar
Molofest er en morro fest. :D

Hadde dratt hvis jeg var deg, for festen ikke for dama.

Hadde da vel jeg også!

Men sjåføren svikta, og været på innlandet var ikke noe særlig, og da er nok ikke været

ved sjøen noe mye bedre akkurat! Som regel!

Lenke til kommentar

Hadde tenkt å si noe om at bare du drikker nok så driter du i været, men jeg ser at du ikke er i drikkealder ennå ...

Så da var det kanskje like greit at du ikke dro, kjipt å være kald og våt, og i tillegg ha en jente som kjefter fordi du kom så sent.

Lenke til kommentar
Trøndersk og sms-språk samtidig ble drøyt, men jeg legger godviljen til.

Slik jeg oppfatter det: jenta er en drittfitte hvis hun ikke har såpass forståelse for at 1) verden ikke snurrer rundt for henne og 2) ikke alle alltid er til å stole på (tenker på sjåføren din).

:(

Word.

Men om du absolutt ville kommet deg dit, så er jeg 100% sikker på at noen hadde kjørt deg for en 100-150 kr. Jeg hadde gjort det gratis for en god kompis.

Lenke til kommentar

altså, visst dama er såvrien og egosentrisk allerede nå så kan du jo tenke deg hvordan hun vil bli etterhvert hvis dere skulle bli sammen.

mitt tips drit i henne, evt visst du bare vil ha henne til sengs så tar du bare og overrasker henne med et besøk og en velplanlagt kveld uten og røpe noe i forveien. be a player.

Lenke til kommentar

Hun minnet meg om ei jeg var sammen med i 3 måneder ifjor sommer. Hvis jeg ikke kom på fest, og hun ville at jeg skulle komme, fikk jeg huden full. Hvis jeg var på fest og hun ikke kunne komme, fikk jeg huden full da og.

Ville hun at du skulle komme på festen fordi hun liker deg, eller bare for at du skulle komme liksom? Virker litt rart at hun blei sur fordi du ikke kunne komme, mens hun egentlig ville at du skulle være der? Hadde jeg vært henne da (obs, jeg er ikke kvinne, så jeg får tenke som en gutt i kvinnekropp :p) så ville jeg heller skaffet meg transport HJEM fra festen, og hjem til deg... Hun kjente jo så mange som kunne kjøre...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...