fxwz Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 (endret) Beklager forkortelser i Topic, men det måtte til. Det har seg slik at den 16.Mai i år, så skulle denne jenta på fest. Hu maste som F på meg, for å få meg med, men jeg hadde liksom ikke noe lyst. Dagen idag er det også en slik offentlig fest, og jeg hadde gått inn for å komme meg til stedet hvor det er fest! (30min bilkjøring) Skaffet meg sjåfør igår, og alt så ut til å gå bra. Dagen startet med skikkelig deillig sommervær, men utover kvelden(nå) gikk alt over til å blir grått og trist. Regnet kom. Ringte sjåføren min, og spurte han om når vi skulle stikker bortover. Da konkluderte han heller med at han skulle bli hjemme, pga av det dårlige været, og med tanke på at festplassen befinner seg på et skjær like ved sjøen, så kunne ikke forholdene være noe bedre der akkurat. Så derfor endte jeg opp med å bli hjemme. Vel, da var det bare å ringe jenta, og fortelle hvordan det hele hadde blitt. Slik gikk samtalen vår: Meg:Hei Hun:Hei Meg:Du, eg ska it j på fæst likvæl eg Hun:Da bi eg sur Meg:Du skjønne, sjåførn minj. ****Hun la på*** Så sendte jeg henne sms med følgende: "Du, sjåførn minj ombestæmt seg... pga av vere! e jo faan me itj my shyllj!" "mn, greit, du får jo bærre wærra sur på mg du! =(" Vel, får ikke noe tilbakemelding. Hva skal jeg liksom gjøre nå da? NB!Hvis dere ikke skjønner trøndersK, så si ifra! Endret 4. juni 2005 av Tøbbi Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Alltid noen som kjører for litt penger Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 4. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2005 Alltid noen som kjører for litt penger Ja, men, nå vil ikke jeg bruke noe penger! Men jeg har nå konkludert med følgende: CS-KVELD! Men trenger alikvel ideer til videre behandling av saken! Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Trøndersk og sms-språk samtidig ble drøyt, men jeg legger godviljen til. Slik jeg oppfatter det: jenta er en drittfitte hvis hun ikke har såpass forståelse for at 1) verden ikke snurrer rundt for henne og 2) ikke alle alltid er til å stole på (tenker på sjåføren din). Lenke til kommentar
Pjakk Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Nei nå må du gi deg Sitter ikke inne å spiller når du kan være ute å være sosial? Stikk ut å meng deg med damene nå vis at du er en liten Don Juan(selvom du aldri kan måle deg med meg) Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Ja, men, nå vil ikke jeg bruke noe penger! Da er det med damer veldig vanskelig. Videre? Da må du nesten se hva som skjer. Kanskje kjipt for henne hvis hun hadde avtalt å dra med deg, og ikke har noen andre å dra med Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Liker du henne? Hvis ikke så drit i hun. Hun virker litt "fjortis" når hun blir sur på deg fordi sjaføren din ikke ville kjøre deg. Sånn som du formulerte det så døde jo ingen fordi du ikke kom.. Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 4. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2005 Liker du henne?Hvis ikke så drit i hun. Hun virker litt "fjortis" når hun blir sur på deg fordi sjaføren din ikke ville kjøre deg. Sånn som du formulerte det så døde jo ingen fordi du ikke kom.. Nei, elskar a ikke! Men hu er av typer som aldri sier unnskyld/innrømmer at det hun som har gjort noe galt! Lenke til kommentar
Engelstad Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 ...og sjåføren hadde en bil som ikke tålte dårlig vær eller? Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 4. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2005 ...og sjåføren hadde en bil som ikke tålte dårlig vær eller? Nei, han gadd ikke ivei pga av at det ikke er noe stas å være ute i dette været. Stedet ligger ute ved kysten, og været er som regel værre der, enn det er her for øyeblikket. Fikk forøvrig melding isted: "D e mang sm kanj kjør dæ ferr faan" Sendte tilbake: "må itj wærra sint no du da! åkeij, kæm som kainnj kjør mg da? " Kvarter siden, og ikke noe tilbakemelding! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Det må være pokker så slitsomt å skrive SMS-språk på trøndersk. Alle ordene blir jo dobbelt så lange med all -nnj endelsene. Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Ring rundt og skaff deg en sjåfør og ha det kult i kveld;) Sikkert noen som kjører deg for en 50lapp.. Er jo ikke noe som er så kjipt som å sitte hjemme på lørdagskveld.. Er syk selv og holder på å krepere Hvor gammel er du? Uansett alder kjenner du sikkert noen så lykke til Lenke til kommentar
sim Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Lag et hjerte som "spray" i CS. Så tar du screenshot og sender henne. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Lag et hjerte som "spray" i CS. Så tar du screenshot og sender henne. Lenke til kommentar
Erren Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 ER du knall forelska så må du bare pelle deg på neste fest og vise hvor glad du er i henne Er du sånn middels forelska så la henne dra til helvete med det kjipe humøret der Kanskje det var den tiden av måneden? PS: jeg er sjøl trønder, så trøndsk sms-språk går fint, det Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Les da, han elsker henne ikke. Men kanskje hun ikke kjenner noen eller få på festen så hun vil ha "backup" ? Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Fikk forøvrig melding isted: "D e mang sm kanj kjør dæ ferr faan" Sendte tilbake: "må itj wærra sint no du da! åkeij, kæm som kainnj kjør mg da? " Kvarter siden, og ikke noe tilbakemelding! hva er det som skjer med norske språket? Lenke til kommentar
morfin Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Høres ikke ut som en jeg vil dele resten av livet mitt med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå