christian232 Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 www.abort.no Trenger jeg å si mer? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 (endret) Det lukter da bløff lang vei.. http://www.totalgruppen.no/abort/articles/...BORT-ER-MORD%21 Endret 4. juni 2005 av Bundy Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 "Feminismen har kostet flere menneskeliv enn nazismen og kommunismen til sammen." Enten er det en dårlig spøk, ellers er folka riv ruskende gale! Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 "Feminismen har kostet flere menneskeliv enn nazismen og kommunismen til sammen." Enten er det en dårlig spøk, ellers er folka riv ruskende gale! Feminismen gjør mye faenskap. De angrep folk på en strippeklubb f.eks, og hater supermodeller. Ikke alle feminister er sånn, de fleste er kun ute etter å vedlikeholde likestillingen, men noen er voldelige, fordi de er misunnelige på fotomodellene, fordi de selv er store, stygge traktorlesber. Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 (endret) "Feminismen har kostet flere menneskeliv enn nazismen og kommunismen til sammen." Enten er det en dårlig spøk, ellers er folka riv ruskende gale! Feminismen gjør mye faenskap. De angrep folk på en strippeklubb f.eks, og hater supermodeller. Ikke alle feminister er sånn, de fleste er kun ute etter å vedlikeholde likestillingen, men noen er voldelige, fordi de er misunnelige på fotomodellene, fordi de selv er store, stygge traktorlesber. Du støtter utsagnet? EDIT: Å si at den har kostet flere menneskeliv enn nazismen og kommunismen blir vell å dra det litt langt syns du ikke? Endret 4. juni 2005 av OterOter Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 EDIT: Å si at den har kostet flere menneskeliv enn nazismen og kommunismen blir vell å dra det litt langt syns du ikke? Er enig i at det er å gå for langt. De færreste feminister er voldelige. 2. Verdenskrig tok tross alt livet av 50 millioner mennesker. Men at noen kvinner skal få gjøre som de vil, kun fordi de er traktorlesber på 200 kg med høyere testosteronnivå enn en kåt okse blir ikke riktig. Lenke til kommentar
Pels Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 (endret) Minst en halv million barn i mors liv er kaldblodig blitt myrdet siden vi fikk abortloven 13. juni 1975. Kun biskop Per Lønning i Borg gikk av i protest mot uretten. retard. Ugh hater sånne propaganda ting. "la dem leve, dere synder" Endret 4. juni 2005 av Pels Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 (endret) Minst en halv million barn i mors liv er kaldblodig blitt myrdet siden vi fikk abortloven 13. juni 1975. Kun biskop Per Lønning i Borg gikk av i protest mot uretten. retard. Ugh hater sånne propaganda ting. "la dem leve, dere synder" Flere abortinngrep utføres p.g.a latskap og egoisme. Prevansjon er til for å brukes. Endret 4. juni 2005 av superseven Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Skal det ikke være lov å ta en velfortjent runk heller nå? De folk går over alle grenser! Det er av natur å onanere, man skal ikke stride mot naturen. Idiotisk, blir provosert av slike folk, skal sende en mail og si det jeg mener. Får vel i svar at jeg skal brenne i helvete... Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 (endret) http://www.herregud.com/visnyhet.asp?id=149 Menneskesønnen suste rett inn i atmosfæren, men siden vinkelen var alt for bratt, gikk det bare sekunder før både Mannen fra Nasaret og hans englehær utgjorde en gigantisk, glødende ildkule som suste over himmelen. hahahh! Endret 4. juni 2005 av OterOter Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Religion er farlig, kjedelig og deprimerende. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 denne og da... (blir sikkert fjerna) Lenke til kommentar
DigitaL BlasteR Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 http://www.herregud.com/visnyhet.asp?id=149 Menneskesønnen suste rett inn i atmosfæren, men siden vinkelen var alt for bratt, gikk det bare sekunder før både Mannen fra Nasaret og hans englehær utgjorde en gigantisk, glødende ildkule som suste over himmelen. hahahh! Det bildet av Jesus var litt merkelig Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Herregud.com er jo en ren køddside. Svevende ord bibelsenter, ringer det noen bjeller? Parodi på Levende ord bibelsenter i Bergen kanskje? Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Her sitter jeg, uten søvn på øya i natt. Å jeg må si, herregud.com er noe av det beste jeg har sett på lenge Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Her sitter jeg, uten søvn på øya i natt. Å jeg må si, herregud.com er noe av det beste jeg har sett på lenge Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Jaja... hvem bryr seg egentlig om man tar abort og dreper noen små fostre? Buhu. Det er helt opp til hver enkelt kvinne om hun vil ta abort og det er selvsagt en stor påkjenning for henne (dette er ikke noe man "gjør" hver gang man har hatt ubeskyttet sex, for å si det sånn). Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Her sitter jeg, uten søvn på øya i natt. Å jeg må si, herregud.com er noe av det beste jeg har sett på lenge Hehe er mannen til en lærer jeg hadde en gang på undomsskolen som har laget den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå