Πεισιθάνατος Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Jeg la merke til et rart reklamebanner på en side, så jeg tok likesågodt screenshot av det. Hvem ville gått på noe sånt når det står "advertisement" nederst? Post slike idiotiske reklamebannere hvis dere ser noen, dere også Lenke til kommentar
MagE Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Min bror hadde noe lignende spyware på PC'en sin. Jeg la ikke merke til at det stod "advertisment" nederst og trykket. Heldigtvis var en venn av meg med og såg det Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 (endret) Det pleier alltid å være med "advertisement" når det spretter opp slike her... Endret 4. juni 2005 av Tonio Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Det dummeste må være når noen bruker Windows2000/ME/98, og det kommer en sånn med Windass XP utsenede. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Det dummeste må være når noen bruker Windows2000/ME/98, og det kommer en sånn med Windass XP utsenede. Ja! Det er så bra! Lenke til kommentar
Pels Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 kanskje det må skrive "advertisement" under. Microsoft har sikkert sine rettigheter på dialogboksene Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Digger "Your computer clock maybe wrong". Artigste er at den rister som en gammel mobiltelefon. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Har postet denne bl.a. i skrivefeiltråden før: Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 det som også er teit med advertisment, som skal se ut som det er en melding på pcn, er at du ser at det er IE vindu liksom. veit ikke hvordan jeg skal forklare. Jeg orker ikke XP look, så jeg tok til 2000, også hvis jeg får advertisment, er det i XP style. temmelig teit. Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 5. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2005 Haha, jeg fant akkurat et "ad"-banner der jeg kunne "scrolle" nedover til den ble borte :!: Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 9. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2005 To nye slike bilder jeg kom over: Lenke til kommentar
Black&White Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Slipper heldigvis sånne dumme blinkende reklame bannere når jeg surfer. Men de er jo litt artige da, sånn som nå. Lurer på hva som skjer hvis man klikker "yes" på en av de der. Blir man infisert av spyware, virus og alt annet dritt? Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 9. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2005 De elgene var fortsatt "bedre". Det er jo nesten underforstått i det reklamebanneret at man gjør det dårlig om man jobber hjemmefra. Dessuten var det enda verre skrivefeil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå