b-real Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 (endret) Joda, en fyr har løsningen: Historien og bildene kan du hente asdasdasd Endret 4. juni 2005 av B|Real Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 (endret) Genialt! Hvis jeg noen gang kommer meg på E3 blir det rullestol! Endret 4. juni 2005 av Tomat-Ulf Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Genialt, njaa... patetisk, definitivt. Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 South Park 803 - Up the down steriod, anyone? Lenke til kommentar
MagE Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Hehe. Forskjellsbehandling anyone? Lenke til kommentar
Jihadinmymind Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Patetisk ass.. forlat pcen for en kveld og skaff deg damer ordentlig.. g33kzorz Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2005 (endret) Patetisk ass.. forlat pcen for en kveld og skaff deg damer ordentlig.. g33kzorz Vel, FYI så har man dame. Edit: skrivefeil Endret 4. juni 2005 av B|Real Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Heh, jeg så på bildene og synes synd på stakkaren. Kan ikke være morsomt å være bundet til en rullestol - men så bladde jeg opp til toppen igjen og fant ut at nerden bare var en stor taper. Utrolig hva folk gjør for å være nær modeller Burde nesten gitt han lifetime ban fra samtlige messer. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 (endret) Fytte, neste år dukker 20 stk opp med rullestol! Slemt, men genialt gjort.. Orginal ide.. HAN HADDE UNNSKYLDING! http://genmay.net/showthread.php?t=534833 Endret 4. juni 2005 av Bundy Lenke til kommentar
Pjakk Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 jaja var mangel på fine damer der da.. Alle så ut som masse produserte berter.Hvor er de ekte damene med kvinnelige former? Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Det var noe JÆVLIG fine bilder der Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 jaja var mangel på fine damer der da.. Alle så ut som masse produserte berter.Hvor er de ekte damene med kvinnelige former? Tror ikke du så på bildene engang. Var mange med "kvinnelige former" der. Om ikke du ser på kvinnelige former som en gamers ølvom og slikt. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Genialt Mye fine damer der også Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 (endret) Hvis man er lam fra livet og ned, er lillemann også lam da? Endret 4. juni 2005 av endrebjorsvik89 Lenke til kommentar
nord Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 merk: http://genmay.net/showthread.php?t=538676 <- Upskirts er ikke lov lengre, nei Lenke til kommentar
nonlocality Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Jeg syntes bare synd på fyren, jeg mener han ser stygg ut + han er slu (med tanke på plassering av hendene) ikke rart ingen jenter liker gutten "in RL". Så å ta i bruk dirty triks bare for å komme nær jenter på er bare så patetisk, men nødvendig for gutten. Stakkars fyr, han må vel få "noe" han og da PS: lykke til dere som ble inspirert av den "freak'en", dere må huske at de modellene er leid inn for å stå der, dvs de får betalt for å være hyggelige, mens disse nerdene må betale for å komme inn på E3. So if you want to grap som tits and ass, go for a real strip club. Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 PS:lykke til dere som ble inspirert av den "freak'en", dere må huske at de modellene er leid inn for å stå der, dvs de får betalt for å være hyggelige, mens disse nerdene må betale for å komme inn på E3. So if you want to grap som tits and ass, go for a real strip club. Kort sagt: horer. :!: Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 mann i rullestol kor? så bare masse fine damer jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå