Gå til innhold

Hvordan gjøre det lettest mulig å få babes på E3

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Heh, jeg så på bildene og synes synd på stakkaren. Kan ikke være morsomt å være bundet til en rullestol - men så bladde jeg opp til toppen igjen og fant ut at nerden bare var en stor taper. Utrolig hva folk gjør for å være nær modeller :roll:

Burde nesten gitt han lifetime ban fra samtlige messer.

Lenke til kommentar
jaja var mangel på fine damer der da.. Alle så ut som masse produserte berter.Hvor er de ekte damene med kvinnelige former? ;)

Tror ikke du så på bildene engang. Var mange med "kvinnelige former" der. Om ikke du ser på kvinnelige former som en gamers ølvom og slikt.

Lenke til kommentar

Jeg syntes bare synd på fyren, jeg mener han ser stygg ut + han er slu (med tanke på plassering av hendene) ikke rart ingen jenter liker gutten "in RL". Så å ta i bruk dirty triks bare for å komme nær jenter på er bare så patetisk, men nødvendig for gutten. Stakkars fyr, han må vel få "noe" han og da :roll:

PS:

lykke til dere som ble inspirert av den "freak'en", dere må huske at de modellene er leid inn for å stå der, dvs de får betalt for å være hyggelige, mens disse nerdene må betale for å komme inn på E3. So if you want to grap som tits and ass, go for a real strip club.

Lenke til kommentar
PS:

lykke til dere som ble inspirert av den "freak'en", dere må huske at de modellene er leid inn for å stå der, dvs de får betalt for å være hyggelige, mens disse nerdene må betale for å komme inn på E3. So if you want to grap som tits and ass, go for a real strip club.

Kort sagt: horer. :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...