Clerion Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Jeg og en kompis var i glomma( ved rena) Der fikk jeg en ørret på 50 cm og 1,1 kg....FEELGOOD Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Gratulerer Ble vel et godt måltid det Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Det var en fin ørret det!!. Hva tok du den på a? Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Nice! Bare 9 dager igjen til laksesesongen begynner her. Får håpe at jeg har mer flaks i år, for i fjor fikk jeg ingen laks Lenke til kommentar
Clerion Skrevet 6. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2005 Her er den,tok den på den orange rapalaen som henger ut av kjeften på den. Lenke til kommentar
Vestlivegen Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Vet du hva temperaturen i Glomma er nå? Lenke til kommentar
Clerion Skrevet 6. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2005 Vet du hva temperaturen i Glomma er nå? Vet ikke helt, men står mye bra på http://www.glommaguiden.com/. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå