Gå til innhold

Ny ekstern harddisk hjelp!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Folk som skriver ord som "fuckers" og "faen", kun fem timer etter å ha postet, driter jeg i. Om en ikke kan vente på svare, og utelate slike ord så spiller det ingen rolle for meg hvilken disk du kjøper deg!

Håper dere andre ser dette, og lar han/hun lete selv en stund....

Lenke til kommentar

Jeg skal komme med noen sitater her, noen kjenner vel kanskje til de, noen ikke:

#1: Brukere av forumet bes om å holde en høflig tone. Poster kan bli delvis eller fullstendig sensurert av moderatorer hvis de inneholder upassende språk som blant annet banning, flaming og/eller innlegg ment for å skape dårlig stemning. Tråder/poster åpenbart ment for å provosere eller støte andre stenges/slettes med begrunnelse. Dette gjelder også i private meldinger.
Bumping er posting i gamle tråder, slik at de skal komme lengre opp på lister over de siste postede meldingene. Dette blir gjort av enkelte, og slike meldinger inneholder ofte bare "*bump*". Dette vil i første forsøk bli slettet, men hvis brukeren fortsetter bumpingen kan stenging av tråder og advarsler bli brukt. En har likevel lov til å svare på sine egne tråder, dersom en har ny informasjon å komme med. Bumps av typen ”*bump*” tillates i den grad at det går minimum 24 timer mellom hver slik post og maksimalt to stykker sammenlagt.

Tenk på dette du neste gang lager en thread partyken.

Denne stenges..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...