Skogslik Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 kossen spiller eg half life 2??? eg har instalert det men når eg skall spille det kommer eg inn på nåke sonn greier der der dei seller half life og sont... ka ska eg gjørr? Lenke til kommentar
Rowdy Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Du må registrere deg for å spille. følg anvisningen du får på skjermen. Etter det må spillet oppdateres før bruk. Dette gjøres automatisk. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 4. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2005 må eg verr på internett for og spille det etterpå eg har instalert det?? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 4. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2005 sikker på det? eg har isdn nå og det sies at eg bare må instalera det på nett, ikkje spilla på nett.. får ADSL om 10 daga alika vell.... Lenke til kommentar
morra Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Du må være på internett for å spille multiplayer, hvis du ikke har nettverk mellom flere PC-er hjemme med HalfLife 2 installert Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 4. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2005 eg ska jo ikkje spilla multiplayer.... singel player ska eg spilla Lenke til kommentar
Jarek Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 (endret) Du må vel bare registrere versjonen ên gang, så kan du spille singleplayer. Samma om du har ADSL eller ikke.. (Dette er vel kanskje software/spill?) -Jar Endret 4. juni 2005 av Jarek Lenke til kommentar
OpusNR1 Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Mener det er en "make available offline"-knapp elns, som du kan hake ut når du skal starte spillet, eller logge deg på... Husker ikke helt, men det går i alle fall ann å spille hl2 singel player uten at du må være på nett. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Flyttest til gamer.no sin forumdel om Half-Life Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå