phnx85 Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Jeg er på jakt etter en billig 17" LCD skjerm med DVI inngang. Maks pris på helt 2-2500,- siden jeg skal kjøpe to. Spiller ikke så veldig mye, men vil jo selvfølgelig ikke ha lag når jeg spiller. Vurderer å kjøpe to Eizo FlexScan L550 og lurer på hvordan den er. Bruker til daglig en Hyundai L70S på skolen og synes det er en godt skjerm . Mamma og pappa har en Hyundai L70S+, har spillt litt på den og legger ikke merke til noe etterslep. Vil det være stor forskjell i etterslep på L70S+ (12ms) og L550K (16ms) Vurderer også Samsung Syncmaster 710T. Hvordan er denne? Kom gjerne med anbefalinger men holder dere innenfor budsjett rammene. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Vurderer å kjøpe to Eizo FlexScan L550 og lurer på hvordan den er. Har hørt at den er bra, har selv bare prøvd den en par-tre ganger. Se om du finner evt. tester av den på f.eks forumet her ? Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 NEC 1770NX, som koster 2795 på komplett. kjempe skjerm spørr du meg Lenke til kommentar
phnx85 Skrevet 4. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2005 NEC 1770NX, som koster 2795 på komplett. kjempe skjerm spørr du meg Joda, 1770 ville jo vært det beste alternativet. Men må se hva budsjettet tolererer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå