ve_gard Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Jeg trenger den nyeste firmwaren til SE K750i. Og er lite villig til å sende den fra Trondheim til Sandefjord for å få det gjort. Men klarer ikke selv å finne noen som helst Firmware til den, verken på SE sin side elle NetShop sine sider (dær jeg kjøpte den). Har noen forslag til hvor det er mulighet til å finne firmware til den? MVH Vegard Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Forhåpentligvis har du firmware i telefonen din fra før. Dette er da den nyeste (så lenge du har kjøpt den på vanlig vis i Norge) hva er feil med den? Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Så lenge det ikke er noe feil med den så er det liten vits å oppdatere fw. Lenke til kommentar
cazper_no Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 (endret) Firmware får du fra SE. Enten ved å gå til et SE Servicesenter, du finner oversikten på hjemmesiden dems. Eller så kan du vente på at de lanserer automatisk oppdateringsservice for denne telefonen på nett. Hvis du leser her, så ser du at det ikke har kommet noen nye firmware til denne telefonen: http://www.esato.com/board/viewtopic.php?topic=92737 Endret 4. juni 2005 av cazper_no Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 altså det er jo noen bugs i den FWen som er ute nå men det er ikke kommet noen ny enda så vi må nok bare vente. tar nok enda en par uker før den første FW oppdateringa kommer. Lenke til kommentar
ve_gard Skrevet 4. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2005 d er bugs ja.. om de ikke er regionale er de idet minste lokale på min K750i :S MVH Vegard Lenke til kommentar
Roskov Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 heh, min telefon rebooter når jeg prøver å starte spill nr2. (puzzle slider) gøyalt Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Da kan man heldigvis oppdatere den. Bare se her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå