Gå til innhold

Noen erfaringer med XP sitt eget brennerprogram?

Pluto

Anbefalte innlegg

Regner selvfølgelig med at andre programmer kan være mye bedre, men jeg bare lurte på hvordan det innebygde brenneprogrammet i XP fungerer i praksis? Er det kjapt, greit, lite feil etc? Noen som har noen erfaringer her?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

Den har fungert helt utmerkt til nettopp å kun brenne filer. Det går kjapt og greit. Bare drag'n'drop! Faktisk en stund siden jeg brukte Nero :smile:

Selvfølgelig er det mangler her hvis man er på jakt etter mer spesielle brennemoduser.

Lenke til kommentar

Er en liten stund siden jeg brukte XP, men som de andre i tråden her nevner, så fungerte brennerprogrammet helt greit.

Når det kommer til å brenne musikk gjennom Media Player var det en annen sak. Dette gikk usannsynlig sent i forhold til Easy CD Creator, særlig fra komprimert musikk. Men det fungerer jo..

Lenke til kommentar

spiller jo liten rolle om det *brenner* raskt når programmet tar et halvt år før det begynner brenningen. Alle filene må kopieres til et annet sted på harddisken før det kan brennes ut.. kan ikke gjøres direkte... dette dobler i beste fall tiden det tar for hele prosessen... hold deg langt unna.

Selv bruker jeg Nero Express

Det iso programmet det snakkes om heter ISO RECORDER og er og anbefale på det sterkeste for ISO brenning og ISO lagring

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...