Håkon03 Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 (endret) Falt plutselig ut etter å ha fungert utmerket som trådløs printer i mitt hjemmenettverk med 2 pc er. Nå har ingen av pcene trådløs kontakt med printeren. Jeg har installert på nytt uten hell, den fungerer med USB, men det er ikke derfor jeg kjøpte en trådløs printer. Hvorfor faller ting plutselig ut? Er det nye porter som må åpnes uten varsel? Kan noen hjelpe? Endret 4. juni 2005 av Håkon03 Lenke til kommentar
Håkon03 Skrevet 5. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2005 Please, hjelp! Denne printeren går snart ut av vinduet. Dersom det er meningen at slike nettverk skal leve sine egne liv, ja da har denne teknologien blitt lansert for tidlig . Alle jeg har snakket med som ha r et trådløst nettverk, må enten restarte eller noe annet tull med jevne mellomrom. Det er jo ikke slike varer vi betaler full pris for. Lenke til kommentar
Håkon03 Skrevet 5. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2005 (endret) Er løst, det var brannmuren som under en oppdatering var blitt noe strengere og stengte portene til printeren, helt utrolig. Hvordan skal en vite slik? Det finnes ikke ett ord om disse tingene installasjonsveiledning, men jeg greide det denne gangen Endret 5. juni 2005 av Håkon03 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå