Cultofluna Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 lurer om noen vet om ett program jeg kan spore opp bilder med.. altså bilder jeg har fått tilsendt.. hvor de har vert før de kom til meg osv? regner med det er en mulighet til å gjøre det?? Takker for alle svar Lenke til kommentar
Kjetil-H Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Hei! Tviler på at det er mulig å gjøre dette med utgangspunkt i billedfilen.. Hvilket filformat er det snakk om? Hvordan er bildene sendt? MMS eller Epost? Mvh Kjetil Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 4. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2005 er sendt med e-post msn osv.. er i .jpg og .jpeg Lenke til kommentar
medi8or Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Teoretisk sett kan du spore bildet ved å gå på maskinen til han du fikk bildet fra, finne loggfiler for å finne ut hvor han fikk det fra, gå på den maskinen igjen, osv. I praksis er det vel umulig, siden du må ha tilgang til alle maskinene, og fordi det ikke alltid finnes loggfiler som viser deg veien. Eller internettilbydere har vel noen logger og. Vet ikke hvor omfattende de er.. Det er hvertfall helt sikkert at det ikke finnes noe sånn informasjon i jpeg-filene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå