Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

to forskjellige ISP i samme hus

Anbefalte innlegg

Hei.

Nå er jeg lei. Etter att linjene til NGT ble oppgradert her rundtom i mitt område eg jeg plaga med høg ping og ms i CS. og når jeg pinger www.vg.no ligger jeg rundt 28 ms.

Telenor ligger rundtom 18-17.

Verste av alt er at det ser ut som vi sitter på lan, når meg og han kompisen min med NGT er på samme cs server, får ping samtidig.

Pappa er fast bestemt på og holde på sitt NGT abonoment som han får tilbud på gjennom jobben. Men jeg har lyst å kjøpe meg mitt eget telenor abonoment.

Går det? At jeg har telenor og han NGT, og vi er på nett samtidig?

mvh

meget frustrert NGT kunde.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror du må legge inn et nytt kobberpar, evt aktivere dersom det allerede er lagt inn. Vil koste deg noe (husker ikke prisen Telenor tar, tipper et sted mellom 750 - 1500 kroner dersom det ikke er snakk om graving).

Men er litt usikker her...

Lenke til kommentar

Bare å bestille. Mest sansynelig er det ledige par inn til huset. Alt du betaler er vanlig instalasjonsgebyr. Vist det viser seg at det ikke er ledige par inn kan det fort blir mere trøbbel, men det skal ordne seg da også. (Tar bare mere tid.)

Lenke til kommentar

Hvorfor heller ikke gjøre en avtale med din far...? Dette prosjektet du vurderer kommer til å koste X antall kr. Hvis du bruker de samme X antall kronene på å oppgradere deres nåværende linje fra NGT! ved å gjøre dette vil du få mye bedre hastigheter og du vil slippe gebyrer og dritt, evt stresset med å legge inn et nytt kobberpar! Tenk før du handler!

-MortenGj

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...