DevN Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 en dør? huh, det har ikke eg fått med meg... Får si det ordrett, da: Han kan skrives inn i serien igjen, siden vi aldri fikk se noe lik. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 han e rjo ikke død, vi så jo klipp av han der han satt på en øde øy og lekte *lost* haha, det var bare såå komisk, hadde skjegg og fillete klær :!: Lenke til kommentar
Musty Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 regner med at han kommer tilbake engang, og da er en ball bestevennen.. kanskje den heter Wilson? Cast Away var i alelfall det første jeg tenkte på når jeg så han satt på den øyen... Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Kanskje de lager en spin off serie med Jens August "Lost-The Jens August Story" Locke er gjesteskuspiller Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Nå blei jeg seriøst sjokkert! Jeg trudde det kun var aldrende alenemødre som så på Hotel Cæsar. Lenke til kommentar
DevN Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Nå blei jeg seriøst sjokkert! Jeg trudde det kun var aldrende alenemødre som så på Hotel Cæsar. Hvordan vet du at vi ikke er det, da? Jeg er ei gammel kjerring på 60 som utgir meg for å være en gutt på 18. Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 han e rjo ikke død, vi så jo klipp av han der han satt på en øde øy og lekte *lost* HAHHAH! Det klippet der var noe av det dårligeste jeg har sett innen TV :!: Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 han e rjo ikke død, vi så jo klipp av han der han satt på en øde øy og lekte *lost* HAHHAH! Det klippet der var noe av det dårligeste jeg har sett innen TV :!: Hahah. Enig. Lenke til kommentar
TMH Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Hotel Cæsar er det mest tragiske jeg har sett innen norsk TV! Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Hotel Cæsar er det mest tragiske jeg har sett innen norsk TV! Så ikke se på det da Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Hotel Cæsar er no fomølt dritt! bare møl!! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Huff...Cæsar suger....*bruk fantasien* Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Serien suger vel så til de grader, men sitter klistra framfor skjermen når klokka ringer halv 8 jeg da! Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Jeg skjønner ikke noe akkurat nå, har de begynt å sende gamle episoder av Hotell Cæsar? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Ja, det er sommerferie, og da stopper serien. Kommer igjen i August. I mens sender de det første episodene. Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Ja, det er sommerferie, og da stopper serien. Kommer igjen i August.I mens sender de det første episodene. Og de første episodene skal vissst fortsette å gå selv om de starter på de nye episodene i August. De gamle skal visst sendes på dagtid! Altså Double cæsar på en dag! Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 jeg mener å huske at en gang i tiden satt jeg også klistret foran tv'n når hotel cæsar var på. noe mamma likte dårlig, så jeg fikk tilbud om ny mobil viss jeg sluttet å se på det. da var jo valget enkelt, og siden har jeg ikke sett på det. kanskje noen få episoder, men da innser jeg jo bare hvor elendig den serien er eller ivartfall har blitt begynner de å sende de første episodene nå altså? husker når charlotte, stumme tove og han pikkologutten var med...nei det var tider det Lenke til kommentar
Bjuu Skrevet 11. august 2018 Del Skrevet 11. august 2018 https://m.youtube.com/watch?v=A4fTApACzD4 Ønsker å vitehvem som synger og navn på sang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå