Vestlivegen Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Si din mening om hotel Cæsar her. Personlig kan jeg begynne med at jeg elsker denne serien. :!: Lenke til kommentar
diversity Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Jeg synes den er en stor klisje, og er kjedelig Lenke til kommentar
Mr.Andersen Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Hater denne serien. Dei har sendt eit par sesongar for mykje i følge min meining. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 SINNSYKT gøy, ser nesten hver episode Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Cæsar må sees hver dag. Lenke til kommentar
XimeN Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 (endret) Jeg liker ikke Cæsar og har aldri skjønt "greia" med det Endret 4. juni 2005 av XimeN Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Jeg synes den er en stor klisje, og er kjedelig Det er derfor jeg liker den Lenke til kommentar
DevN Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 (endret) Igjen en slik tråd? Som sagt før, Hotel Cæsar fungerer som tidsfordriv. Har jeg ikke noe annet å gjøre, ser jeg gjerne på HC. Selv om jeg hater mange av personene der - Gjertrud og Vilde mest. EDIT: Hvis vi ikke tenker på sommerens episoder? Endret 4. juni 2005 av DevN Lenke til kommentar
Vestlivegen Skrevet 4. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2005 Selv om jeg hater mange av personene der - Gjertrud og Vilde mest. Gjertrud er da ei snerten berte. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Elsker Hotel Cæsar. Går glipp av en episode nå og da, men prøver å få det med meg hver dag. Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Har endelig klart å løsrive meg fra denne utrolig vanedannende serien. Det er virkelig ikke bra TV, kun vanedannende. Billig søppel etter min mening. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Foretrekker andre ting framfor den serien. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Elin Sogn (Julie) kommer tilbake rundt jul Lenke til kommentar
DevN Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Elin Sogn (Julie) kommer tilbake rundt jul Koselig. Får håpe Jens August også en gang kommer tilbake. De lagde jo en dør til han slik at han kan komme tilbake. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Elin Sogn (Julie) kommer tilbake rundt jul Koselig. Får håpe Jens August også en gang kommer tilbake. De lagde jo en dør til han slik at han kan komme tilbake. en dør? huh, det har ikke eg fått med meg... Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Okey, har sett litt på Hotel Cæsar men foretrekker andre ting framfor serien. vegis; det var vel slik at dei aldri fann noko lik av Jens? Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 han e rjo ikke død, vi så jo klipp av han der han satt på en øde øy og lekte *lost* Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Mi meining om Hotel Cæsar: Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Har sett lite, men Jensemann styrta med fly elns? Dei trudde han var død men fann aldri noko lik? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå