rmon Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Har et irriterende problem! Det lægger ca hvert 30 sek. i Filmavspilling (DivX, DVD osv.) Det kommer liksom bare et klikk som varer 1 sek. og så viser den filmene videre (Noe som er VELDIG irriterende) Når jeg høyreklikker på vidoe filer (.avi) så eller gå inn i innstillinger for skjermkortet så kommet det svart skjerm i ca. 1 sek. Har følgende oppsett: AMD Athlon-64 3000+ S-939 "Winchester" Msi S-939 nForce 4 K8N Neo4 Platinum Msi GeForce 6600GT 128MB PCI-E Noen som har en anelse? Lenke til kommentar
rmon Skrevet 5. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2005 Ok, her er en link til oppsettet i biosen min og en video som viser Egenskaper for skjerm i Innstillinger og trykker på Avansert da kommer det vart skjerm og så kommer bilde igjen om ca 2 sek. veldig irriterende! Her: http://home.no/hes/bull fila er mpeg og filma med 6230i (litt dårlig kvalitet) Egenskaper for skjerm -> Høyreklikk på skrivebordet -> Egenskaper Noen som har samme sytsem som meg? isåfall skjekk innstillingene mine i Biosen, si ifra hvis noe står galt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå