minotir Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 http://www.netthandelen.no/index.php?expan...iewprod=2846014 er det verd 500,- noen som har erfaringer? og et spm. til: hvor mange tommer er 17,5 cm? TRENGER SVAR FORT Lenke til kommentar
eln Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 "300watts" jaja, det kommer helt sikkert lyd av de. men ser de gikk for knapt 300 så de er vel ikke verd 500 Lenke til kommentar
minotir Skrevet 4. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2005 "300watts" jaja, det kommer helt sikkert lyd av de. men ser de gikk for knapt 300 så de er vel ikke verd 500 310,- men frakt kommer i tilleg Lenke til kommentar
godal Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 alt som er på netthandelen er ikke verd pengene. Bare skrot. Lenke til kommentar
minotir Skrevet 4. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2005 alt som er på netthandelen er ikke verd pengene. Bare skrot. tviler ikke et sekund.. Lenke til kommentar
austor Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Jepp!Har kjøpt litt derfra, gikk amok en måned og kjøpte inn. YOGHURTMASKIN??? Hva i alle verden skal jeg med en youghurtmaskin?? Gjett hva du trenger for å lage yoghurt i yoghurtmaskinen! Jo! YOGHURT! Jeg har ikke prøvd den enda, jeg kommer nok heller aldri til å gjøre det. Jeg er veldig fornøyd med egg kokeren da! Men kaffetrakteren med kvern var kanskje litt overkill ettersom jeg bare drikker pulverkaffe. Om det er noen som vil betale frakt for surround høyttaler anlegg (pent brukt i kirsebær), Yoghurtmaskin (aldri brukt) og diverse annet som jeg har fortrengt. Så si ifra! Han Henrik Nettshop er sikkert smart og har garantert tjent masse penger på skrot! All ære til han! GO' HÆLG! Hilsen T(ub)OR(g) Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 temmelig høy harryfaktor, og når det står oppgitt watt, mp man sjekke etter det... Det kan fort være på 1ohm, da er det "litt" mindre Lenke til kommentar
tomahg Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 hvor mange tommer er 17,5 cm? 1 tomme = 2,54 cm 17,5 cm / 2,54 = 6,9 tommer Lenke til kommentar
minotir Skrevet 4. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2005 Jeg har bestemt meg nå å jeg skal IKKE ha de:P (tomahg: takk for hjelpa ) Lenke til kommentar
minotir Skrevet 5. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2005 Nå har jeg fått et ORDENTLIG problem! Jeg prøver og avbestille varene, men det går f*** ikke! noen som har erfaringer fra www.netthandelen.com og vet hvordan man avbestiller varere derrifra..? Trenger svar ganske så fort..!! Lenke til kommentar
SweetD Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Det blir nok angrefristen du må bruke gitt....Etter du har fått varene Lenke til kommentar
minotir Skrevet 5. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2005 Det blir nok angrefristen du må bruke gitt....Etter du har fått varene da må jeg sikkert betale frakt ikke sant..? Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 det må du, både frem og tilbake Send mail De høyttalerene (to t'er ja) er forresten til bruk i bil.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå