Gå til innhold

er vannkjøling løsningen?

Anbefalte innlegg

Har et Thermaltake v2000 som jeg syns bråker en del.

hardware:

HK: asus p5gd2

cpu ; p4 3ghz

gpu: asus 6800gt

når kabinett døren er på går omdreiningene opp på cpu vifta og vifta på skjermkortet bråker uansett. det som bråker i mest er cpu og gpu vifte og kabinett vifter.

har vurdert vannkjøling. hvilke produkter er anbefalt der.

må være plass å montere radiator i topp på kabinettet mitt tror kanskje jeg får plass for en slik radiator eller klarer jeg meg med en slik

Vanntanken skal også monteres i topp har vurdert denne tanken tank.

Bør pumpen stå så nær vanntank som mulig eller kan tanken stå i topp og pumpe i bunn?

anbefalinger av produkter? pumper radiator gpu og cpu blokk slangekoblinger?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hardware:

cpu ; p4 3ghz

når kabinett døren er på går omdreiningene opp på cpu vifta og vifta på skjermkortet bråker uansett. det som bråker i mest er cpu og gpu vifte og kabinett vifter.

må være plass å montere radiator i topp på kabinettet mitt tror kanskje jeg får plass for en slik radiator eller klarer jeg meg med en slik

Bør pumpen stå så nær vanntank som mulig eller kan tanken stå i topp og pumpe i bunn?

Endret av Mikkel87
Lenke til kommentar

hardware:

cpu ; p4 3ghz

Så greit ut det der! Kjøp nipler og slanger som går i ett med det som sitter på tanken! Ellers så tror jeg ikke du trenger no mer enn den lille radiatoren hvis du har en fin vifte på den! som ikke lager noe lyd liksom. Men hvor står viftene i kabinettet da? Hvis du skal ha bra effektav dem så setter du viftene i front til å dra inn, og viftene bak til å dra ut! Har gjort det på mange kamerater sine pcer og sånn! Funker bra det, merker forskjell! :thumbup:

Lenke til kommentar

står 2 vifter i front foran som drar luft inn og 2 vifter bak som drar inn

i tillegg står det 2 vifter i døren som suger luft inn og en i topp som blåser ut ... den i topp blir fjernet vist jeg skal ha vannkjøling. kabinett viftene bråker lite(papst)

Vi får se om det ikke blir handling når feriepengene kommer :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...