Gå til innhold

Prisantydning på Nokia 3660.

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har en Nokia 3660 som jeg gjerne skulle fått greie på hvor mye den er verdt.

Den er vel ca 2 år gammel. Men den har ny skjerm og har ligget i en skuff i ca et halvt år frem til nå nylig når jeg kjøpte skjerm for 400,-

Det er ingen feil med den, den har noen riper på dekselet og mangler plastikk displayet som følger med framdeksel.

Men skal kjøpe nytt.

Batteriet er helt fint det også. Har ladet det noen ganger mens den har ligget uten skjerm i et halvt år.

Hvor mye er denne verdt, det finnes jo ikke på noen nettbutikker eller alle bruktmarked jeg har lett i.

Det er med orginalt minnekort på 16mb. Men jeg tror jeg har et på 32mb som kan følge med.

post-19-1117894084_thumb.jpg

Endret av Eirik-h
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Slike spørsmål er ikke lov på forumet lenger. Jeg annbefaler deg å fjerne det du har skrevet før en moderator gjør det. :)

(arehei)

Tenkte jeg bare skulle informere om at det er bestemt internt at poster som ber om hjelp til prising på mobiler kvalifiserer til beskrivelsen salgsannonse og derfor ikke er tillat.

Eksempel på ikke tillatt post:

"Skal selge min SE K700i.

Den har nesten ingen riper og funker perfekt. Følger med headsett, kvittering og alt.

Hvor mye synes dere jeg skal kunne ta for mobilen?"

Endret av SumSar
Lenke til kommentar
Slike spørsmål er ikke lov på forumet lenger. Jeg annbefaler deg å fjerne det du har skrevet før en moderator gjør det. :)

(arehei)

Tenkte jeg bare skulle informere om at det er bestemt internt at poster som ber om hjelp til prising på mobiler kvalifiserer til beskrivelsen salgsannonse og derfor ikke er tillat.

Eksempel på ikke tillatt post:

"Skal selge min SE K700i.

Den har nesten ingen riper og funker perfekt. Følger med headsett, kvittering og alt.

Hvor mye synes dere jeg skal kunne ta for mobilen?"

Er du seriøs????? :dontgetit::dontgetit::dontgetit:

Lenke til kommentar

:dontgetit: åååååå.... jeg som sletta hele greia :dontgetit:

Pokker ass...... jaja....

Jeg visste det ikker er lov med slagannonser her SumSar Men at prisantydninger visste jeg var lov.

Men når du kom med at det ikke var lov så.... tok jeg ingen sjanser.

Pass på neste gang hva du skriver. Du kan gjøre en mann veldig sint.

Heldigvis gikk det bra nå :p:p:p

Endret av Eirik-h
Lenke til kommentar
#9: Forumet er ingen markedsplass. Annonser, meldinger om kjøp, salg og bytte skal postes i bruktmarkedet. .....

Slike poster er desverre ikke lovlig lengere.

Hvis dere ser hva SumSar kvoter så bude dere vite hvorfor :)

Stenges.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...