langballe7979 Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 (endret) Etter att jeg instalerte windows på nytt så har jeg fått problemer med at jeg ikke kommer inn på steam og ingen sånne nedlastings programm, dc++, ares, kazaa, bearshere osv. ingen av de programmen vil koble til. Jeg har brøvd å slå av brann murer og alle sikkerthet men til ingen nytte. Jeg lurer da på om det det kan være no feil i nettverks kortet mitt eller no feil instilling.? Men jeg kommer inn på internett og msn. bruker også dn samme driveren jeg altid har brukt. Håper noen har no ide om hva det kan være. Endret 4. juni 2005 av langballe7979 Lenke til kommentar
Big_JT Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Vist du kommer inn på internett men ikke Bittorrent ol. er det nok ikke feil på nettverkskortet. Ikke hørt om at bugy nettverkskort sperer selektivt forskjelige tjenester. Er nok heller en branmur, ruter ol. som sperrer for deg. Hvilken versjon av windows du instalerte? Husket branmuren i SP2? Lenke til kommentar
langballe7979 Skrevet 4. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2005 (endret) jeg prøvde også å komme inn på de programmen når jeg ikke hadde instaler noe sikkerhets programm. har norton. prøvde uten det men gikk ikke. windows versonen min er no jalla greier. no med no crak. har ikke sp2 Hva med no instillinger da.? Jeg har bare modem ikke router. Endret 4. juni 2005 av langballe7979 Lenke til kommentar
langballe7979 Skrevet 4. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2005 Noen som vet hva dette kan være ? Hadde vert fiint med svar. :) Lenke til kommentar
langballe7979 Skrevet 6. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2005 Pliiiis ? Noen som vet hva dette kan være ? jeg har prøvd å deaktivere brannmur og slikt men til ingen nytte. Trenger hjelp!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå