stol Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 skulle laste ned noen wow filmer via bittorrent, brukte Azureus. fikk noen til å hjelpe meg til å åpne den porten jeg trengte på routern min 3com. og står forsatt at jeg har en nat feil. noen forslag? takker på forhånd Lenke til kommentar
JPedro Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Har du siste versjon av Java på din maskin? Lenke til kommentar
stol Skrevet 4. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2005 jeep, instalerte det sammen med azureus som jeg gjorde i går Lenke til kommentar
Vegar Beider Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Har du nextgentel kan feilen ligge i netopia-rutern du fikk av dem. http://pcfiksern.no/modules.php?name=News&...=article&sid=41 Lenke til kommentar
agvg Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 noen forslag? takker på forhånd Skrudd på UPNP i routeren? Den er av som default og da styrer Azureus åpning og lukking va portene selv, skal dette funke må du ha en skikkelig IP mot routeren og brannmurprogrammene på maskinen må tilate UPNP og styre de. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå