olejohnny Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Ser helst at bokmål ble brukt her jeg da! Lenke til kommentar
zokra Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 (endret) feks: Yahoo med nytt søkjeverktøy Greit at dere skriver nynorsk, men kom på at flertallet av oss nordmenn bruker bokmål Skal dere ikke skrive på samisk med det samme, det er jo ganske mange som bruker det også Endret 4. juni 2005 av zokra Lenke til kommentar
gwh Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Hver mann kan vel få lov til å skrive som han vil. Sist jeg sjekket så var faktisk nynorsk lovlig språkform her i landet, og så lenge det er gjennomført av noen som finner det naturlig, så bryr det meg midt i mellom der skinkene skiller lag. Derimot alle L33t og sms uttrykkene gir meg lyst til å finne frem saksa og starte å klippe noen fingre..... ;-) Lenke til kommentar
embark Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Hver mann kan vel få lov til å skrive som han vil. Så jeg kan skrive russisk altså? вы всасываете большое время! Lenke til kommentar
zokra Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Hver mann kan vel få lov til å skrive som han vil. Sist jeg sjekket så var faktisk nynorsk lovlig språkform her i landet, og så lenge det er gjennomført av noen som finner det naturlig, så bryr det meg midt i mellom der skinkene skiller lag. Derimot alle L33t og sms uttrykkene gir meg lyst til å finne frem saksa og starte å klippe noen fingre..... ;-) Enig, hater fjortiser som jubler når klokka bli 13:37, får lyst til å banke vett i de Lenke til kommentar
zokra Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Hver mann kan vel få lov til å skrive som han vil. Så jeg kan skrive russisk altså? вы всасываете большое время! hehe, kain it du bynn å skriv trøndersk å da Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Ser helst at bokmål ble brukt her jeg da! Synd for deg. Jeg ser helst at kravstore brukere kan skyfles ut fra forumet, men man kan ikke få alt man ønsker. Skribentene skriver på det skriftspråket de selv ønsker. Punktum finale. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg