Gå til innhold

En gamers manifest

Ni kon

Anbefalte innlegg

Instant-Failure Stealth Levels. Ack. This brings back horrible memories of a Goldeneye level where if you tripped an alarm, an infinite number of bad guys poured forth. We knew a man who failed that level 37 times, then got the Infinite Health cheat for it and came back. He intentionally tripped the alarm, the guards rushed out. Laughing maniacally, he proceeded to shoot those fuckers for four hours, killing 1,183 of them - 682 with groin shots - before his thumbs cramped up. Your game should not create this kind of bitterness.

Hehehe...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Minner meg om Splinter Cell. I de to første spillene var det noen ganger failure ved alarm, men i treern er dette endret litt på.

LAMBERT - Fisher, we just pulled up Calestinia's last dry-dock report for the Maria Narcissa. They have a newly instaled central alarm system.

FISHER - Dont tell me... three alarms and the mission is over?

LAMBERT - Of course not... this is no video game Fisher. But you dont want the whole place alerted to your presence. Keep it under control.

Det virker som om spilldesignerne har begynt å tenke over tåpelige ting.

Lenke til kommentar
Det er så sant som det er sagt/skrevet. Selv kommer jeg til å gi en god bæng i kommende konsoller (inntil videre), og heller kjøpe flere av de gode, gamle.

Skal kjøpe meg Nintendo så jeg kan spille de gamle klassikerne.

Kjøp deg en xbox, mod den, og du kan spille alle NES- og SNES-spill som er lagd, og en god del N64-spill, gjennom emulator.

Herregud da, jeg spiller da emulator på pc hvis jeg absolutt vil det. Men dette er snakk om nostalgi. Kan jo ikke spille Nintendo spill på en X-box, tror jeg ville fått en litt dårlig følelse inni meg :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...