Gå til innhold

En gamers manifest

Ni kon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

perfectdark.jpg

"Wow! This must be one of those new second-person shooters we've been hearing about where you spend the whole game looking at the hero's fucking eye. Because surely from now on they'll demonstrate the awesomeness of their game only with shots from the game, right?"

:!:

Den om FF var bra og. Hoho.

Endret av Jarek
Lenke til kommentar
If you have a single level where the player's character is required to run toward the camera, send the fucker back for more programming because you're not done yet.

Trodde jeg skulle le meg ihjel av denne å mange flere kommentarer...

Lenke til kommentar
Where's the game where we're a castaway on a deserted island and the object of the game is to find food and clean water and build a shelter, a game where we can play for one month or six months, because whether or not we get rescued is randomized? Where every time we restart we get a different island with different wildlife and vegetation and water sources?
Et slik spill ville jeg ha kjøpt.
Lenke til kommentar

Jeg har aldri tenkt over nummer 14, men nå som det nevnes så må jeg si at det stemmer. I så og si alle RPG- og FPS-spill er det masse kasser som står rundt omkring i spillet, uten noen funksjon what so ever, med untak av å holde ammunisjon, medkits og/eller magiske sverd. Rart.

Lenke til kommentar
Utrolig bra skrevet :)

They're the ones who ran their entire ad campaign for Final Fantasy VIII with shots like this:

http://johndiesattheend.com/ff8screen.jpg

...for a game that looked like this:

http://johndiesattheend.com/ff8game.jpg

:p

Men det var vell ingen som trudde at FFVIII hadde den grafikken? Jeg synes det kom ganske godt frem at det kun var mellomsekvenser det var snakk om her.

Jeg var i hvert fall alltid klar over det. Men det er fremdeles tidene beste spill IMO.

Lenke til kommentar
Det er så sant som det er sagt/skrevet. Selv kommer jeg til å gi en god bæng i kommende konsoller (inntil videre), og heller kjøpe flere av de gode, gamle.

Skal kjøpe meg Nintendo så jeg kan spille de gamle klassikerne.

Lenke til kommentar
Det er så sant som det er sagt/skrevet. Selv kommer jeg til å gi en god bæng i kommende konsoller (inntil videre), og heller kjøpe flere av de gode, gamle.

Kjøp deg en xbox, mod den, og du kan spille alle NES- og SNES-spill som er lagd, og en god del N64-spill, gjennom emulator.

Leste artikkelen litt tidligere, er så sant som det kan bli. Begynner å bli en stund siden jeg spilte et spill som virkelig var noe nytt.

Lenke til kommentar

Kjøp deg en xbox, mod den, og du kan spille alle NES- og SNES-spill som er lagd, og en god del N64-spill, gjennom emulator.

Leste artikkelen litt tidligere, er så sant som det kan bli. Begynner å bli en stund siden jeg spilte et spill som virkelig var noe nytt.

Tips: 4000gamle spill..

Sånne som har vært på automater osv ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...